Ægte bredbåndsudbydere
Fra : Claus Jensen

Dato : 22-10-03 22:48

Hej

Er der nogen her der kan give en fyldestgørende liste over danske
udbydere af "ægte" bredbånd? Jeg tænker her på udbydere som
kabelnettet.dk og bredbandsbolaget (dengang det eksisterede), der
tilbyder hastigheder udover de 2 MBit via fiber, radio etc.

Send også gerne nogle anbefalinger med hvis du har nogen.

På forhånd tak.

cj

Fra : Rasmus Haslund

Dato : 22-10-03 23:35

> [...]
> kabelnettet.dk og bredbandsbolaget (dengang det eksisterede), der
> tilbyder hastigheder udover de 2 MBit via fiber, radio etc.

TDC kan skam levere op til 2.4 Gbit/s hjem i din stue hvis du vil betale for
det
Jeg er sikker på det samme gælder de øvrige større ISP'er.

Fra : Jesper Skriver

Dato : 23-10-03 03:23

On Thu, 23 Oct 2003 00:34:53 +0200, Rasmus Haslund wrote:

> TDC kan skam levere op til 2.4 Gbit/s hjem i din stue hvis du vil betale for
> det
> Jeg er sikker på det samme gælder de øvrige større ISP'er.

Well, der er vist kun 3 eller 4 ISP'er i Danmark som i det hele taget
har et netvaerk med STM-16 forbindelser ... af dem er kun 2 kendt af
"menig mand".

--
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer

Fra : S

Dato : 23-10-03 09:11

Claus Jensen skrev news:YVClb.863$Ts.330@news.get2net.dk
> [...]
> kabelnettet.dk og bredbandsbolaget (dengang det eksisterede), der
> tilbyder hastigheder udover de 2 MBit via fiber, radio etc.

CyberCity leverer op til 8Mbit/768 Kbit som ADSL
http://www.cybercity.dk/erhverv/produkter/internetforbindelser/adsl/index.phtml#eesd310

og som G.SHDSL 2,3 Mbit hver vej
http://www.cybercity.dk/erhverv/produkter/internetforbindelser/gshdsl/priser/

De er knippelstabile. Der er kun nedetider i forbindelse med de
forskelligere opdatereringer og det kan du få en email om hvornår sker sådan
du er forberedt.