kosttilskud
Fra : ulla kaaber

Dato : 22-10-03 20:44

hej med jer

jeg er lige blevet kontaktet af en herre der ville sælge herbalife til mig.
Jeg har deltaget i en test og derefter ringede han mig op. Jeg kan godt se
det gode i kosttilskud, især for en som mig. Jeg har store spiseproblemer,
forstået på den måde at jeg ikke føler trang til mad eller væske, og
kosttilskud ville være en begyndelse. Jeg har nemlig ingen energi i min
krop. Problemet er at jeg kan gå dage uden at spise noget, og sådan har det
forholdt sig i hele mit liv.. Jeg føler bare ingen trang til mad. Men hvad
er jeres erfaringer med kosttilskud. Skal man holde sig langt fra det, eller
er det anbefalelsesværdigt.

med venlig hilsen

Ulla

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 22-10-03 23:17

"ulla kaaber" <kaaber@heaven.dk> wrote in message

> [...]
> forholdt sig i hele mit liv.. Jeg føler bare ingen trang til mad. Men hvad
> er jeres erfaringer med kosttilskud. Skal man holde sig langt fra det,

Er der en psykisk årsag til, at du ikke føler en naturlig trang til at
spise?

Kosttilskud er da ikke noget man skal gå udenom. Men man skal da være
varsom. Herbalife er en af de produkter, som er for dyre og for dårlige. Og
de 2 ting lagt sammen, betyder at man kan få de samme ting meget billigere.
De reklamerer blandt andet med, at deres markedsføring gør, at de kan sælge
billigere, da deres MLM har sprunget nogle "led" i kæden over, og det er
åbenbart ikke sandt. Gå du ned i en god helsekost forretning og snak med
dem, men stadig ikke ukritisk.

> med venlig hilsen
>
> Ulla

Nicolai

Fra : Ulvir

Dato : 28-10-03 19:34

"ulla kaaber" <kaaber@heaven.dk> skrev i en meddelelse

Problemet er at jeg kan gå dage uden at spise noget, og sådan har det
> forholdt sig i hele mit liv.. Jeg føler bare ingen trang til mad.

Kære Ulla- Prøv at spise rigeligt med B vitaminer, gerne 2-4 'B Kombin' om
dagen. De virker fremende hvad angår appetiten, og styrker immunforsvaret,
bl.a.

Venlig hilsen, Ulvir.