Chat med php og mysql
Fra : Bo Dudek

Dato : 22-10-03 11:53

Hejsa

Jeg har pt. et website, hvor der kører et PHPBB forum. Jeg er ret godt
tilfreds med funktionaliteten i dette, men mangler nu en chat, som
virker ('føles') lidt a la forummet.

Har nogen kendskab til dette, som i øvrigt skal køre i en mysql?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 22-10-03 12:09

Bo Dudek wrote:
> Hejsa
>
> Jeg har pt. et website, hvor der kører et PHPBB forum. Jeg er ret godt
> tilfreds med funktionaliteten i dette, men mangler nu en chat, som
> virker ('føles') lidt a la forummet.

http://phpopenchat.org/
- ikke at det ligner phpbb ret meget, men det skulle vel være en smal
sag for en designer ;)

--
excuse of the day : halon system went off and killed the operators.
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/