Liste over alle domænenavne på nettet
Fra : Anders

Dato : 21-10-03 17:03

Hejsa!

Jeg søger en liste over ALLE domænenavne der findes på nettet (hvis du
kun har med nogle af dem, vil jeg osse blive meget glad for det) lidt
ligesom http://www.0-z.dk/ bare alle domæne-endelser (.dk, .com, .net,
..biz, .as, osv osv)

Hvis der er nogen der kender en hjemmeside, eller på anden mulighed
kan skaffe mig sådan en liste, vil jeg blive MEGET glad!

Fx. kan man evt. programmere et eller andet, som kontakter en DNS
server, og downloader en liste eller sådan noget..

På forhånd tak ;)

mvh. Anders

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 21-10-03 18:14

Anders skrev:

> ligesom http://www.0-z.dk/

0-Z's liste over .dk daterer sig tilbage til februar 2002. Dengang
blev der registeret ca. 300 nye domæner pr. arbejdsdag, dvs. omkring
1'500 om ugen. Hvor mange domænenavne er der ikke kommet til siden
da?

For hvert ccTLD kan der dannes ca. 1E98 (ethundrede sexdecillioner)
domænenavne. Helle for ikke at lægge diskplads til liste{n,erne}.

// Klaus

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 22-10-03 07:52

On 21 Oct 2003 09:02:37 -0700, anders@snuseren.dk (Anders) wrote:

> [...]
>
>Fx. kan man evt. programmere et eller andet, som kontakter en DNS
>server, og downloader en liste eller sådan noget..

hvad skal du bruge det til?

svaret er iøvrigt "nej".

--
vh
Thomas Jensen,

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 22-10-03 23:48

"Anders" <anders@snuseren.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg søger en liste over ALLE domænenavne der findes på nettet (hvis du
> kun har med nogle af dem, vil jeg osse blive meget glad for det) lidt

Du kan få en opdateret liste over .dk (som det så ud 12. oktober 2003) her:

http://webbesen.dk/dk.txt

--
Anders Vind Ebbesen
Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 26-10-03 03:13

On Thu, 23 Oct 2003 00:48:15 +0200, "Anders Vind Ebbesen"
<usenet@ebbesen.org> wrote:

>Du kan få en opdateret liste over .dk (som det så ud 12. oktober 2003) her:

Hvis den virkelig er fra d. 12/10, hvor har du så listen fra? Du eller
en anden kunne nemt være ude i noget juridisk snavs her...

--
Med venlig hilsen / Best regards
Daniel Stjernholm Andersen

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 02-11-03 22:15

"Daniel Stjernholm" <skumling@skumling.dk> wrote in message
her:

> Hvis den virkelig er fra d. 12/10, hvor har du så listen fra? Du eller
> en anden kunne nemt være ude i noget juridisk snavs her...

Det er du velkommen til at uddybe.