Bolignet Århus - hvordan går det med det?
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 20-10-03 20:49

Hej.

Hvordan går det med Bolignet Århus? Er det stabilt og hvilke hastigheder
kan man forvente?
Er newsserveren stabil (de bruger vel deres backbone's - hvem er det?)

--

/Jesper
OBS: Erstart invalid med dk ved direkte svar!

Fra : Jesper Skriver

Dato : 20-10-03 22:24

On Mon, 20 Oct 2003 21:49:07 +0200, Jesper Rasmussen wrote:
> Hej.
>
> Hvordan går det med Bolignet Århus? Er det stabilt og hvilke hastigheder
> kan man forvente?
> Er newsserveren stabil (de bruger vel deres backbone's - hvem er det?)

Jeg ved ikke hvad man skal forvente - men sidst jeg kiggede, saa
var de koblet op hos Orange.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer

Fra : Jens

Dato : 21-10-03 06:47

"Jesper Skriver" <harvest@wheel.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke hvad man skal forvente - men sidst jeg kiggede, saa
> var de koblet op hos Orange.

Jeg ved heller ikke hvad man skal forvente, men de har vist fået ekstra
Internetudbyder siden Jesper sidst checkede, sådan at de har Orange + anden
udbyder. Kilde: http://www.bnaa.dk/driftsstatus.php?SprogID= (Driftstatus
fra d. 23.05.03)

Jens

Fra : Dan Spares