Minutpolenta
Fra : Laura

Dato : 20-10-03 18:00

Jeg har fundet en tærteopskrift med minutpolenta. Er der nogen der ved hvor
man kan købe dette?

Fra : Spangkuk

Dato : 20-10-03 18:41

> Jeg har fundet en tærteopskrift med minutpolenta. Er der nogen der ved
hvor
> man kan købe dette?

I Prima eller Irma

Spang (der altid har polenta ligge på køl)

Fra : Ghita

Dato : 20-10-03 22:37

I news:bn16is$1b0a$1@news.cybercity.dk griflede Spangkuk:

> I Prima eller Irma
>
> Spang (der altid har polenta ligge på køl)

Hvad er det for noget ?

--
God bagjul...
Ghita

---

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 21-10-03 06:57

Ghita skrev:

> Hvad er det for noget ?

Majsgrød eller -budding.

// Klaus

Fra : Ghita

Dato : 21-10-03 09:37

I news:3f94ca8e-1ddcde74-8969-4c52-8d76-5e5ed028de6f@news.szn.dk
griflede Klaus Alexander Seistrup:

> Majsgrød eller -budding.

Tak; Så blev jeg så meget klogere

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 20-10-03 18:59

Laura skrev:

> Jeg har fundet en tærteopskrift med minutpolenta. Er der
> nogen der ved hvor man kan købe dette?

I Irma.

// Klaus

Fra : Laura

Dato : 20-10-03 20:38

Jeg glemte at skrive, at jeg bor i Århus og der er der jo ingen Prima eller
Irma.
Mvh.
Laura

Fra : Riccardo Terranova

Dato : 26-10-03 11:29

On 20/10/03 20:38, in article bn1djg$1me3$1@news.cybercity.dk, "Laura"
<laura.nielsen@post.cybercity.dk> wrote:

> Jeg glemte at skrive, at jeg bor i Århus og der er der jo ingen Prima eller
> [...]
Www.tpionline.dk