Billigst til USA?
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 20-10-03 14:28

Vi er 4 personer der skal til USA næste sommer, og er allerede nu ved at
bestille. Dog er jeg i tvivl om hvorvidt det jeg har fundet er det
billigste. Vi skal afsted 2 uger til San Fransisco i slutningen af Juni
2004. Iflg. www.flybillet.dk kan det gøres for ca. 6000 kr. incl alt pr.
person for en retur flybillet (med Lufthansa). Er der nogen der har gjort
det billigere end det eller ved om der måske er nogen der er endnu
billigere?

/Lars

Fra : Jesper Christiansen

Dato : 20-10-03 14:43

Hejsa,

Nu har jeg ingen ide om hvor gamle i er osv.. Men jeg skal selv derover 1
måned i januar (også San Francisco, skal besøge kæresten).. Der rejser jeg
med Kilroy Travels (www.kilroytravels.com) og giver 3500,- for en retur
flybillet.. alt inkl.

Men der skal man være studerende, eller under 25 så vidt jeg husker - så ved
ikke om det kan bruges?!

- Jesper Christiansen

Fra : anders

Dato : 20-10-03 16:46

Jeg ved ikke om du kan gøre det billigere, men jeg har lige været i New
York, og på flybillet.dk fandt jeg den billigste rejse. Jeg fløj med British
Airways og skulle jeg have booket NØJAGTIG samme rejse via deres egen
hjemmeside, var det blev ca. 500,- mere pr. billet.

God tur!

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 20-10-03 16:51

Hej

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> wrote:

> [...]
>person for en retur flybillet (med Lufthansa). Er der nogen der har gjort
>det billigere end det eller ved om der måske er nogen der er endnu

Der annonceres meget ofte med priser til SF til omkring kr. 4000,-
retur, incl. alle afgifter. - Lige nu annoncerer SAS f.eks. med dette
til kr. 4080,-

Det skal dog bemærkes at på den type billetter er der ofte en del
restriktioner, f.eks. perioder, opholdets længde, og omkring
bestillingen. - Jeg ville nok søge lidt mere rundt omkring inden jeg
bestilte.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 20-10-03 17:00

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> person for en retur flybillet (med Lufthansa). Er der nogen der har gjort
> det billigere end det eller ved om der måske er nogen der er endnu

Jeg ville ikke vælge en online-forhandler uden at have tjekket f.eks. Jysk
Rejsebureau. Jeg har netop undersøgt Tanzania, og der er flybillet.dk mere
end 1.000 dyrere end jysk! Så vidt jeg kan se, har flybillet kun de store
europæiske. Jeg må dog sige, at min erfaring siger mig, at du næppe får det
billigere end ca. 6.000,-. Måske kan du flyve med Delta eller andet
Amerikansk selskab en lille smule billigere, men du skal ikke regne med det.

Kennet
-------------------------
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 20-10-03 17:36

Tak til jer der har svaret....

Mht. Killroy, kan det nok ikke bruges....ud af de 4 vi rejser er kun en
under 25 år. Jeg har prøvet Jysk Rejsebureau, men det ser ud til de skal
have omkring 6400 kr. for den samme rejse med Lufthansa som flybillet.dk
tilbyder til 6000 kr.
Jeg har godt set SAS kampagnetilbuddet, men jeg har nu ikke meget til overs
for deres reklamer. Det viser sig jo ofte at det er meget få afgange man kan
rejse på til den pris, og vi skal rejse i omkring 2 uger, desuden både ud og
hjem i en weekend. Jeg kan dog ikke checke priserne på deres hjemmeside, da
deres onlinebooking kun gælder for år 2003.

Hvor kan jeg undersøge det med Delta? Og er der andre forslag?

/Lars

Fra : Stig Nielsen

Dato : 20-10-03 17:47

> [...]
> person for en retur flybillet (med Lufthansa). Er der nogen der har gjort
> det billigere end det eller ved om der måske er nogen der er endnu

Jeg ville slå koldt vand i blodet, det er alt for tidligt at bestille
flybilletter.

I juni bliver der tit kørt kampagner, som betyder at du kan komme derover
for ca. 4-4500 kroner retur og det er med BA eller Lufthansa.

Så klap hesten og vent nogle måneder (til februar/marts) med at bestille.

For tiden har det været muligt at komme derover for 3500 retur med BA og Air
France, så priserne kan komme væsentligt mere ned end de 6000 som de siger
du skal give.

prøv evt. www.rejsefeber.dk de giver et godt overblik over hvor billigt man
kan gøre det.
Eksempelvis kan de på nuværende sende jer derover med SAS for 4700 kr (7/6 -
21/6 2004) , så allerede der har I sparet 1300 kr.
Men det kan blive billigere endnu !

Stig

Fra : Jan A.

Dato : 20-10-03 21:26

Du kan også prøve Kuoni. De er både billige og gode med deres priser og
betjening.

Mvh Jan Andreasen