Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
PCI grafikkort købes NU !!!
Fra : Fly

Dato : 11-04-01 16:58

Hej alle,

Jeg er CS fan og mangler et grafikkort min. 16mb PCI.

Da jeg gerne skulle have det installeret i Påsken bedes evt. tilbud sendes
til fly@connect.dk eller ring på +45 24278587

På forhånd tak...

mvh

/Flemming Hyldahl

Fra : Bruun

Dato : 11-04-01 17:02

Hejsa,

"Fly" <fly@connect.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er CS fan og mangler et grafikkort min. 16mb PCI.
>
> Da jeg gerne skulle have det installeret i Påsken bedes evt. tilbud sendes

For det første har du postet den forkerte gruppe. Prøv

Ellers kunne man lette måsen og rende ud og købe et inden butikkerne lukker.

Mvh.

Kim Bruun

Fra : Seth-Enoch

Dato : 12-04-01 02:52

> Jeg er CS fan og mangler et grafikkort min. 16mb PCI.
>
> Da jeg gerne skulle have det installeret i Påsken bedes evt. tilbud sendes
> til fly@connect.dk eller ring på +45 24278587
>
> På forhånd tak...

Uhm....Jeg har VooDoo3 3000 AGP, og den køre ikke tilfredsstilende 640x480,
så jeg vil anbefale at du købe en MX'er i stedet for... Det skal lige siges
at det kun er i HL/CS, at der er problemer i Q3A/UT osv. køre det perfekt...

--
Seth-Enoch

Fra : Fly

Dato : 13-04-01 18:52

Tak for hjælpen,,,so far. Jeg har dog stadig ikke noget kort, da ingen har
haft lyst til at sælge, åbenbart ;-/

nå, men jeg fortsætter og hører mægtigt gerne fra Jer, hvis nogen skule have
et på "lager", eller kan anbeflae noget, som ikke koster over 500,-

/fly

Fra : Gerner

Dato : 13-04-01 23:56

On Fri, 13 Apr 2001 19:52:09 +0200, "Fly" <fly@connect.dk> wrote:

> [...]
>
>nå, men jeg fortsætter og hører mægtigt gerne fra Jer, hvis nogen skule have
>et på "lager", eller kan anbeflae noget, som ikke koster over 500,-

Du er sgu temmelig naiv hvis du tror du kan få et brugt grafikkort med 16 Mb
ram, som kan bruges til de hurtige spil der er i dag.

Få dig en anden hobby, hvis du ikke har råd til at købe grafikkort til prisen
det koster. Det må være en skrabet computer du har.

--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-04-01 08:22

> [...]
have
> et på "lager", eller kan anbeflae noget, som ikke koster over 500,-

Næsten enhver butik har et eller andet billigt kort der kan vise et eller
andet på en skærm til ca. 250,-

--
Bjarke Andersen

Fra : Gerner

Dato : 14-04-01 13:14

On Sat, 14 Apr 2001 09:22:06 +0200, "Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk>
wrote:

>"Fly" <fly@connect.dk> wrote in message

>have
>
>Næsten enhver butik har et eller andet billigt kort der kan vise et eller
>andet på en skærm til ca. 250,-

Jeg kan da sende ham et gratis, men med garanti for at han ikke kan spille CS i
andet en blokgrafik. Men en garanteret FR på under 2.