Erfaring med Arrownet.dk
Fra : jonas

Dato : 18-10-03 20:56

Er her nogen som har erfaring med arrownet.dk som udbyder af fast opkobling
?

Fra : Brotgaard

Dato : 27-10-03 14:02

"jonas" <nomail@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er her nogen som har erfaring med arrownet.dk som udbyder af fast
opkobling
> ?

Et sent svar: Ja det har jeg, og lad det være sagt med det samme: Man får
hvad man betaler for.
Det er ikke dyrt, rimeligt stabilt (igen: i f.h.t. prisen), men man giver
til gengæld køb på Newsgrupper samt en lidt træg (kunde-)support, uden den
dog af den grund er ringe - man skal bare væbne sig med lidt tålmodighed
.
Mht. support har jeg oplevet en rigtig god support - da jeg først fik fat i
en tekn - i en højhellig weekend, og han gav sig god tid til at hjælpe.

Mvh Morten

Fra : Helmar

Dato : 27-10-03 17:30

Prøve news.arrownet.kdk det var den news server jeg kørete med da jeg hade
dem som udbyder.

Henrik

Fra : Jens

Dato : 27-10-03 22:45

"Helmar" <throm(remove)@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv news.arrownet.kdk det var den news server jeg kørte med da jeg havde
> dem som udbyder.

Det er ikke alle antenneforeninger der har tegnet aftale med ArrowNet om
levering af news.

Jens

Fra : Helmar

Dato : 28-10-03 10:18

Okay det viste jeg ikke, og jeg stavet forkert, det er news.arrownet.dk ikke
kdk.

Henrik

Fra : m

Dato : 28-10-03 21:02

Det er rigtigt med "news.arrownet.dk" - men i forhold til bl.a. Telia og TDC
så er Arrownets laaa....ngt fra bare tilnærmelsesvis at nå dem.

Fra : Helmar

Dato : 28-10-03 22:41

Ja, men hvad kan man forvente til 159kr om mrd, for en 512 / 256 line.

Henrik

Fra : Martin Damberg

Dato : 29-10-03 21:43

> Det er rigtigt med "news.arrownet.dk" - men i forhold til bl.a. Telia og
TDC
> så er Arrownets laaa....ngt fra bare tilnærmelsesvis at nå dem.
>
> Morten

Hvad skulle problemet være med news.arrownet.dk aka UNI-C news server ?

Jeg har ikke oplevet problemer med den endnu

mvh

Martin Damberg

Fra : news.arrownet.dk

Dato : 04-11-03 12:28

Jeg har 5 mdrs erfaring med Arrownet (i vejle).
Dette kan opgøres som følger :

Når der er forbindelse, kører det rimelig stabilt - dog har jeg oplevet
store problemer med deres mailserver, - så jeg kører nu min egen mailserver.

I de første 3 måneder var den længste periode uden nedbrug 13 dage. Reglen
var at man skulle resette sit modem 2-3 gange i døgnet.

Omkring dette har jeg kontaktet kundeservicechefen vedr. kompensation, - men
vedkommende svarer kategorisk ikke på henvendelser omkring dette emne -
overhovedet.

kundeservice i øvrigt, har været som standarden er generelt hos danske
internetudbydere. Dog skal man ikke forvente at kundeservicemedarbejderne
der sidder der uden for normal arbejdstid kan ret meget andet end det som de
kan læse i deres procedurer ...

I de sidste 2 måneder har jeg oplevet forholdsvis få nedbrud - dog langt
flere end jeg er vant til fra min tidligere Cybercity ADSL. ( i praksis har
jeg i den bedste periode med arrownet de sidste 2 mdr. oplevet ca. samme
antal fejl og mangler som jeg oplevede med cybercityADSL over en periode på
minimum. 2½ år)

Til den tålmodige private forbruger, der ikke på nogen måde har et
afhængighedsforhold til internettet kan jeg anbefale arrownet. Mere krævende
eller vante brugere af internettet, der må jeg henvise til andre udbydere

......... blot mine erfaringer, og min mening.

gravez.