smørfiskebøffer ...
Fra : rasmus

Dato : 17-10-03 16:16

Hvor længe på panden? I ovnen? Gode forslag?

ras

Fra : Try Me

Dato : 18-10-03 14:08

--
"rasmus" <rasmus.carlsenX@tdcadsl.dk (fjern X)> skrev i en meddelelse
> Hvor længe på panden? I ovnen? Gode forslag?
>
> ras

Øhh

Hvad er det ?

mvh

Eskil

Tjen 60-100 % på salg af modetøj til kvinder
tmg@post10.tele.dk

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 18-10-03 16:33

On Fri, 17 Oct 2003 17:16:18 +0200, "rasmus"
<rasmus.carlsenX@tdcadsl.dk (fjern X)> wrote:

>Hvor længe på panden? I ovnen? Gode forslag?
>
>ras

På grillpande, et par minutter på hver side.

KS

Fra : Padmé Amidala

Dato : 18-10-03 17:25

Og husk at stegeolien ikke må bruges til en evt sauce.... eller andet for
den sags skyld.

VH
Padmé

Fra : Hansen

Dato : 18-10-03 17:23

"rasmus" <rasmus.carlsenX@tdcadsl.dk (fjern X)> skrev i en meddelelse
> Hvor længe på panden? I ovnen? Gode forslag?
>
> ras

Det ved jeg ikke, men jeg VED at de skal have stærk varme længe nok for den
olie de indeholder skal UD. Den har nemlig samme virkning som am. olje.

Hansen

Fra : rasmus

Dato : 18-10-03 19:07

- tak allesammen ... jeg havde hørt det med olien, så den røge lige direkte
i afløbet. De fik cirka 6 minutter på hver side og de smagte fantastisk. Vi
fik pasta, smørristede grønne asparges i balsamisk rødvinseddike sovs (og
lidt fiskefond). Og så lidt lime på fisken. Det var godt.

ras

Fra : rasmus

Dato : 19-10-03 22:08

"rasmus" <rasmus.carlsenX@tdcadsl.dk (fjern X)> skrev i en meddelelse
> - tak allesammen ... jeg havde hørt det med olien, så den røge lige
direkte
> i afløbet.

- men noget af det har åbenbart fundet vej til mit indre ... det er ikke
noget, der gør ondt, men det giver en ret varm men alligevel ubegahelig
fornemmelse dernede ... hvordan undgår man det helt? Hvis man nu smider dem
i ovnen på en rist drypper det vel ned i fadet under (som man så husker at
kyle i afløbet) eller hvad?

ras