Aktie i depot hos Nordea, ejer jeg dem ell~
Fra : ODB

Dato : 17-10-03 08:56

Jeg har købt nogen medarbejder aktier for snart 5 år siden og de bliver
snart frigivet, i den tid jeg har "ejet" dem har jo stået i depot hos
nordea, gennem mit firma.
Mit spørgsmål er så har jeg ejet dem i de 5 år med hensyn til skatten, kan
jeg først sælge dem om 3 år for at komme op over den der 3 års beskatning
regl?

VH

ODB

Fra : Stig Rasmussen