Webspeed vs CC 512/128
Fra : Juggernaut

Dato : 16-10-03 19:06

Hejsa.
Hvad er den egentlige forskel på subj? Jeg ved godt at det ene er kabel og
det andet er adsl. Men udover det? Hvad vil I vælge og hvorfor? Webspeed
koster 339,- pr måned og CC 395,-
Grunden til mit spørgsmål er at vi snart skal flytte og har mulighed for at
få Webspeed. Men jeg vil egentlig hellere have CyberCity. Men er der grund
til det?
På forhånd tak.

Mvh
Brian

Fra : Olesen

Dato : 16-10-03 19:16

"Juggernaut" <juggernaut@FJERNstreetbike.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> få Webspeed. Men jeg vil egentlig hellere have CyberCity. Men er der grund

Måske.
Jeg erfarer en ganske svag støj-sitren i mit tv-billede,
siden jeg fik webspeed. Ikke udtalt, men synligt i visse
tilfælde.

Men CC's service er bedre, og betydelig hurtigere.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 16-10-03 19:23

> Jeg erfarer en ganske svag støj-sitren i mit tv-billede,
> siden jeg fik webspeed. Ikke udtalt, men synligt i visse
> tilfælde.

Prøv at spørge i tele.internet.kabelmodem
Der er ikke umiddelbart nogen grund til at du skulle opleve støj på
fjernsynet

Fra : Olesen

Dato : 16-10-03 19:35

> "Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
>
> Prøv at spørge i tele.internet.kabelmodem
> Der er ikke umiddelbart nogen grund til at du skulle opleve støj på
> fjernsynet

Tror det er mit tv, som 'kikker udover' den frekvens
jeg har tunet ind på, sådan ca.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 16-10-03 19:51

> Tror det er mit tv, som 'kikker udover' den frekvens
> jeg har tunet ind på, sådan ca.

Men det problem vil du have uanset om du har Webspeed eller ej.
Webspeed downstream er ligesom en TV-kanal

Fra : Olesen

Dato : 16-10-03 20:30

> "Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
>
> Men det problem vil du have uanset om du har Webspeed eller ej.
> Webspeed downstream er ligesom en TV-kanal

Tænkte der ku være en højfrekvent 'ting', som
intefererer med tv-signalet..high-speed data med
'tentakler' af vildfarende emails.:))

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 16-10-03 21:12