Problemer med Nokia 3310
Fra : Peer Krogh Petersen

Dato : 11-04-01 14:53

Halløj.

Igår købte jeg en ny Nokia 3310 hos Teledanmark. Men telefonen opfører sig
meget underligt.

Når jeg bladrer i de forskellige menuer kan telefonen finde på at "fryse".
Skete 4 gange igår og 2 gange idag.
Enten skal den slukkes og tændes igen for at blive levende.
I visse tilfælde "rebooter" den selv. Men så kan jeg kun taste 3 cifre i PIN
koden før den "dør" igen.

Jeg kan ikke lige huske software versionen men den var fra januar 2001.

Teledanmark mente at det var en software fejl (de kendte åbenbart fejlen).
De mente også at alle de 3310 de havde på lager nok var samme
softwareversion - så jeg ikke ville ikke få noget ud af at få den byttet.

Så nu er den sendt på værksted !! (Godt jeg stadig har min Ericsson T18s)

Er der nogen der kender denne fejl på 3310 ???

På forhånd tak - og god påske

mvh

Peer

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-04-01 16:24

Jeg har lige købt 1 stk. Nokia 3310 og min bror købte en for en måned eller
2 siden, ingen af os har haft problemer.

/Mikael

Fra : Peer Krogh Petersen

Dato : 11-04-01 17:37

Hvilken softwareversion har du ???
Kan checkes med *#0000# - jeg tror min er 4.21.

mvh

Peer

Fra : Morten Juel

Dato : 12-04-01 11:29

Min virker også 100%, og jeg har SW version 4.06

Mvh
Morten

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-04-01 12:34

SW 4.23

/Mikael

Fra : Christian F

Dato : 11-04-01 18:01

Hej Peer
Der er store problemer med Nokia 3310 i øjeblikket
Jeg arbejder selv som forhandler og ca. halvdelen af de nokia 3310 vi
sælger, er der fejl på.....
De fryser, går ud af sig selv m.m.
De fleste af dem som vi sender ind, bliver ombyttet til ny.
Jeg har ellers selv en 3310'r, som jeg har haft siden november som aldrig
har fejlet noget...

Christian

Fra : Zip

Dato : 14-04-01 20:05

Christian F skrev i meddelelsen ...
> [...]
>De fleste af dem som vi sender ind, bliver ombyttet til ny.
>Jeg har ellers selv en 3310'r, som jeg har haft siden november som aldrig

Shit, Og jeg som købte en 3310 den 11/4.
Nå men indtil videre har den ikke givet de store knuder,
hmm godt en ordbogen kun på engelsk, uanset hvilket sprog
jeg vælger ordbogen skal være på. Min 3310 har SW 4.18
Kan det hjælpe at få opgraderet SW, og i så fald hvem skal gøre det,
Forhandleren,Nokia eller teleoperatøren (Sonofon) ?
Eller skal jeg indsistere på en bytter ?
--
Påskehygge
Kim

Fra : Møgelmose

Dato : 14-04-01 20:10

Du går ned i butikken og så ser de på den hvis de begynder at fable om at du
skal vente i 2 -3 uger med at få den igen skal du prøve et telecom center i
stedet for de flasher nemlig for de fleste i danmark der er nemlig meget få
der har råd til et sådant system (ca. 100.000 kr) og nogle er så venlige at
de vil flashe mens du venter.........
Nogle gange tager de også bare telefonen tilbage og giver dig en ny hvis du
så er heldig vil de ikke have mere end telefonen så har du en ekstra lader

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Zip

Dato : 14-04-01 20:34

Møgelmose skrev i meddelelsen <9ba7bc$gnu$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>så er heldig vil de ikke have mere end telefonen så har du en ekstra lader

Et Telecom center, hvor fa'en finder jeg sådan et ? Bor i solrød Strand.
Og vil en upgrade af SW få ordbogen til at virke ?
Måske jeg skulle kontakte Sonofon.
--
Påskebajere øh mener Påskehygge
Kim

Fra : Zip

Dato : 14-04-01 20:47

Zip skrev i meddelelsen ...
>Og vil en upgrade af SW få ordbogen til at virke ?
>Måske jeg skulle kontakte Sonofon.

Dav allesammen det mig der hedder Polle.....
Det ser ud til at den ski..e ordbog prøver at køre
dansk og engelsk stavekontrol på samme tid, wierd.
Er det noget der er normalt for en 3310 ?

Hilsen Snavetossen
--
Påskeuhygge
Kim

Fra : Benjamin Jensen

Dato : 17-04-01 01:21

Der har været en del problemer med SW v4.19-20 så de er blevet hevet tilbage
igen. Hvis du kan finde et TeleCom center i nærheden, så bed dem om at
opgradere din SW for dig, de gør det gratis indenfor garatien.

Fra : Doozer

Dato : 10-06-01 20:13

Checkede lige min.. Den havde V 4.02
Tror da jeg vil dappe ind og se om de vil opdatere den, men hvad er
egentlig forskellen?

Thomas