HJÆLP..!!??
Fra : Daniel Nielsen

Dato : 16-10-03 13:06

Har brug for hjælp..!
Jeg har ikke mulighed for at beholde min kære hvalp på 9 mdr.
Og vil lige høre om der er en af jer som godt kunne tænke sig en en GD.
eller kender nogen som kunne.
Han er mad venlig, tager ikke sin mad før der bliver sagt "værsgo" han er
glad for alle.. knurrer aldrig, eller har andre laster, andet end han elsker
at være sammen med os. der hvor du er, er han. han ved godt hvad "sit" og
"dæk" betyder.. men som GD. er mest, så tager det sin tid :) ..Han har
fortjent at komme hjem til en familie som vil passe godt på ham. Der kommer
med garanti ingen ind i huset uden du/i ved det, men han nøjes med at hilse
på dem.. kræver næsten ingen motion, men elsker når han får lov til at løbe
frit og hurtigt.. elsker at slås og bryde.. han er min bedste ven.. ..og
derfor vil jeg for alt i verden undgå den anden mulighed.
DN.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 16-10-03 13:50

On Thu, 16 Oct 2003 14:05:33 +0200, "Daniel Nielsen"
<120104152372@esenet.dk> wrotd:

> [...]
>frit og hurtigt.. elsker at slås og bryde.. han er min bedste ven.. ..og
>derfor vil jeg for alt i verden undgå den anden mulighed.

,Jeg har snakket meget med en familie der havde en GD en tæve, som min
gamle hund legede med, eller drillede med at hoppe op forbi dens
hovede men den døde sidste år af noget med lungerne som 8årig, men
han snakker tidt om at få en igen, når jeg møder ham, og det skulle
være en han denne gang. De er flinke mennesker og er gode imod deres
hund, den var ude og lege med andre hunde hver dag, ved jeg da, men
hvis du er interseret kan du skrive mailadresse eller tlf nr , så kan
jeg da smide det af hos dem næste gang jeg går forbi.Så kan du jo selv
bedømme dem hvis de altså er interseret. Er du fra sjælland ?

P-farcen i København...

http://www.aktivebilister.dk/park.htm

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 16-10-03 13:56

Lyder godt.. det må du meget gerne
Min email er : Daniel_Nielsen@jubiimail.dk
på forhånd tak.
Jeg bor i Esbjerg. Men afstanden betyder ingenting.

Fra : Dharma

Dato : 20-10-03 23:59

Hej Daniel!!

Jeg ville bare lige høre om du har fundet et nyt hjem til din
bullerbasse?? Jeg ved hvordan man kan komme til, at holde af den "blide
kæmpe", dajeg selv har den smukkeste tæve
Bare af ren nysgerrighed: Hvad farve er han?? Og hvor har du ham fra?

MVH. Dharma

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 21-10-03 10:10

On Thu, 16 Oct 2003 14:55:42 +0200, "Daniel Nielsen"
<120104152372@esenet.dk> wrotd:

>Lyder godt.. det må du meget gerne
>Min email er : Daniel_Nielsen@jubiimail.dk
>på forhånd tak.
>Jeg bor i Esbjerg. Men afstanden betyder ingenting.

,jeg vil lige sige at jeg ikke har fået fat i ham endnu, da de er
flyttet, men stadig bor her i området, har set ham på cyklen en enkelt
gang , men kunne ikke stoppe lige der, men skal nok aflevere
mailadressen til ham når jeg ser ham igen, så får vi se om det er for
sent eller om de stadig er interseret, håber det bedste, det er ikke
sjovt at skulle af med en hund ! så for mig ville det også betyde
meget at den kom det rigtige sted hen, men nu får vi se.