Invester søges
Fra : Udvikler

Dato : 15-10-03 22:39

Til et udviklings projekt, søges invester, nogen gode links ?

Eller er der nogen her som kunne have interesse ?

Udvikleren.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-10-03 08:00

"Udvikler" <ud@vikler.dk> wrote in message
> Til et udviklings projekt, søges invester, nogen gode links ?
>
> Eller er der nogen her som kunne have interesse ?

Ja selvfølgelig, kom med dit kontonummer så sætter jeg 100.000.000 kr ind,
er det nok ?

Skal man ikke have lidt mere information ?

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : udvikler

Dato : 16-10-03 09:00

Hej Christian,

Jeg har ikke lyst til at fortælle så meget her!, mener min projekt er mere
værd end at blive offentligjort her.

Men det har noget med elektronik + el install. at gøre. noget der kan bruges
i alle husstande, lejligheder, kontor osv.

Er i gang med selve elektronik udviklingen, for at se om ideen kan blive til
virkelighed. Det lover godt.

Så jeg mangler midler til den sidste udvikling, udstyr, støbeforme osv
Søger links/kontakt til folk/foreninger som er villige til at invester
penge.
Beløbet er stadig ukendt.

udvikleren