Struernet
Fra : Jakob Johannessen

Dato : 14-10-03 22:03

Jeg skal have fat på en hurtigere forbindelse end min ISDN og er i den
forbindelse faldet over Struernet som tilbyder 1024/256 til 316 kr. om
måneden hvilket må siges at være billigere end TDC, men er der nogle som har
nogen erfaring med firmaet eller kan forklare hvorfor det er så billigt?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-10-03 22:09

Jakob Johannessen skrev:

> [...]
>måneden hvilket må siges at være billigere end TDC, men er der nogle som har

Ja. Jeg flygtede fra den synkende skude inden jeg selv fik
problemer. Omkring den tid (et godt års tid siden) gik det svært
ned ad bakke, og kunderne havde generelt mange problemer, både
tekniske og regnskabsmæssige. Dengang var det kun en
webhoteludbyder.

Senere er firmaet blevet opkøbt af et andet. Jeg har set ét
indlæg der gav udtryk for at det ikke er blevet bedre derved.

Jeg aner intet om deres tilbud om opkobling.

--
Bertel

Fra : Jacob Andersen

Dato : 14-10-03 22:40

Jakob Johannessen wrote:
> [...]
> nogen erfaring med firmaet eller kan forklare hvorfor det er så billigt?

Priserne på hjemmesiden er excl. moms. Men stadig billig.

--
Jacob

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-10-03 10:07

"Jakob Johannessen" <whisky@*FJERN*post4.tele.dk> wrote in message
> [...]
har
> nogen erfaring med firmaet eller kan forklare hvorfor det er så billigt?

Prisen er nu 395,- du skal lige lægge momsen til...

Men ellers er det da rigtigt det er billigt, og der er jo gode hastigheder
at vælge imellem..

Grunden til at det er billigt, er jo nok fordi de konsentrere sig om få
antal centraler. og derfor ikke skal dække underskud osv på andre centraler.

Fra : Allan Lund Soerensen

Dato : 15-10-03 10:24

"Jakob Johannessen" <whisky@*FJERN*post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> nogen erfaring med firmaet eller kan forklare hvorfor det er så billigt?

Prøv at kikke min gamle tråd, som går på det samme.

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&frame=right&th=9ebf0924e4593e03&seekm=3f3f49bc%240%2497214%24edfadb0f%40dread12.news.tele.dk#
link1