USA-rejse og internetforbindelse
Fra : Jens Vejmand

Dato : 14-10-03 17:52

Har du prøvet og tage turen med en pc'er under armen, så kan du måske
fortælle mig, hvor man finder nogle forbindelser. Jeg kan se, at det findes
på alle hoteller derover, men hvor er der ellers forbindelse, fx trådløst.
Findes det i lufthavne, banegårde osv. ?. Er det ikke bare alm. RJ45 stik de
bruger ?.
Er der faldgrupper i forbindelse med fx. toldere / politi og Mp3 eller andet
!!??.

Fra : Birgith Lund

Dato : 19-10-03 21:50

jeg har faktisk samme spørgsmål som Jens Vejmand. ang. en bærbar pc. med til
USA, kan man bare tage den med i kufferten? Er der nogle, der har prøvet
noget lignende.
Birgith

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 19-10-03 23:15

On Sun, 19 Oct 2003 22:50:08 +0200, "Birgith Lund"
<birgith@lund.mail.dk> wrote:

>jeg har faktisk samme spørgsmål som Jens Vejmand. ang. en bærbar pc. med til
>USA, kan man bare tage den med i kufferten? Er der nogle, der har prøvet
>noget lignende.

Jeg ville ikke ligge den i kufferten, men i håndbagagen - hvis den
skal kunne bruges til noget bagefter

Bortset fra det er det intet problem i at tage den med, bare du har en
adapter til 110 volt (du bør købe en original, hvis den du har ikke
kan bruges til både 110 og 230 v.

KS

Fra : Mcisten

Dato : 29-10-03 12:46

Jeg har selv haft en med til USA, man skal bare kunne tage den frem i
sikkerhedskontrollen (tag den med som håndbagage) Jeg var nødt til at tænde
for min, så de kunne se den virkede og ikke var en bombe.

Du risikerer din kuffert pilles fra i lufthavnen hvis der er noget der
ligner en bombe, så din kuffert i lufthavnens bomberum til de finder dig. Så
pas også på med andre ting der kan ligne bomber når de røngentfotograferer
din kuffert.

Mvh Mcisten