DFDS
Fra : Oldenburg

Dato : 11-04-01 10:05

Hejsa!
Er der nogen der kan komme med et bud på hvornår DFDS laver den nok så
omtalte udbyttebetaling, og om det kan svare sig at gå ind i aktien nu.
Hvordan vil aktiekursen forme sig efter udbetalingen - jeg forstår ikke
princippet bag....

Med venlig hilsen
Carsten Oldenburg Jensen

Fra : D.Hansen

Dato : 11-04-01 13:48

Det er den 18. april.....

nogle siger at den falder mere end de 225 kr. mens andre siger det
modsatte....

Et er sikkert....aktien kan falde til ca. kurs 25 før hele skattegevinsten
er væk...

D.Hansen

Fra : Anders Andersen

Dato : 30-05-01 23:18