Okay så
Fra : Steffen Y

Dato : 11-10-03 22:06

Der røg mit Palit Daytona GF 4-Ti4200 sandsynligvis.
Det startede med, at jeg ville benytte TV-out funktionen, som jeg tit gør,
men denne gang virkede det ikke. Tog kortet ud og så der var mug (ja MUG) på
en lille del af kortet. Okay, sikkert noget vand der havde dryppet fra min
vandkølede CPU. Tog en tandbørste og rensede det forsigtigt. Min egen fejl,
tænkte jeg, men da jeg satte mit kølehoved på, faldt der pludselig en lille
dimsedut af. Det ignorerede jeg, og satte kortet i, da pludselig der faldt
en til lille chip af. (Det ligner mest en modstand, og er ikke større end en
myre). Endelig fik jeg sat kortet i, og havde bange anelser, men den kunne
godt starte op. Men nu ville den bare ikke vise skærmbilledet, når den gik
ind i Win. XP, men gerne boot logo, BIOS osv. Jeg prøvede derefter at starte
op i fejlsikret tilstand, hvilket den gerne ville. Men jeg kan ikke blive
ved med at køre med så få hertz på skærm og den laveste opløsning....
For at gøre en ende på min lange traumatiske historie, vil jeg gerne vide om
der er noget jeg kan gøre for at redde mit kort. Hvis ikke, så skal jeg jo
have et nyt kort, og kigger lidt på et Radeon 9800. Der findes også den nye
9800XT model, men den er rimelig dyr. Hvad skal jeg gøre? Vente til 9800XT
bliver billigere, eller vente til der kommer en helt ny GPU?

--
Mvh. / Sincerly Steffen Y.

"To start press any key.... where's the 'any' key?"
- Homer Simpson

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 11-10-03 22:52

Købe et 9800 og flashe det til et 9800pro

mvh
Thomas

Fra : Steffen Y

Dato : 11-10-03 22:55

"Thomas Strøm Larsen" <tholar31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Købe et 9800 og flashe det til et 9800pro
>
> mvh
> Thomas

Genialt... Gør jeg så, takker for hjælpen... Har du evt. et link til
hvordan?

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 11-10-03 23:02
Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 11-10-03 23:05

Der står også noget mere om det længre nede i gruppen.

Den 8/10/2003 med navnet ati radeon 9800non pro eller fx 5900 non ultra.
Steffan har startet den.

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 11-10-03 23:21