Blandingsforhold ml. hvidvin og hyldebloms~
Fra : Agelby

Dato : 11-10-03 06:49

Vi holder fødselsdagsfest i dag, hvor velkomstdrinken er hvidvin og
hyldeblomst.

Vi er imidlertid i tvivl om blandingsforholdet - kan vi få nogle hurtige
input?

På forhånd tak

Mette og Henrik

Fra : Gert Krabsen

Dato : 11-10-03 09:18

Sat, 11 Oct 2003 07:49:02 +0200, Agelby <agelby@post7.tele.dk> skrev:

> [...]
> hyldeblomst.
>
> Vi er imidlertid i tvivl om blandingsforholdet - kan vi få nogle hurtige

Jeg ville gøre det sådan:

1 del hvidvin
1 del dansk vand(for at få kulsyren)+hyldeblomst efter smag, men normalt er
det vel noget med 1:4.

mvh
Krabsen

Fra : Agelby

Dato : 11-10-03 10:09

Tak, Gert

Vi havde liiiiige overset den med dansk vand.......fruen er straks sent i
byen.

V.h.

Henrik

Fra : Jan Bøgh

Dato : 11-10-03 11:42

"Agelby" <agelby@post7.tele.dk> wrote in message

> fruen er straks
> sent i byen.

Det ville jeg nok være lidt betænkelig ved