taletidskort
Fra : bj

Dato : 10-10-03 23:17

Kan man tale til Dk med et spansk taletidskort og sætte det i en
mobiltelefon medbragt fra DK som ikke er simlåst?

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 12-10-03 15:09

On Sat, 11 Oct 2003 00:17:13 +0200, "bj" <b.h.jensen_75@mail.dk>
wrote:

>Kan man tale til Dk med et spansk taletidskort

Det afhænger af om det kan bruges til udlandssamtaler - det kan kun
udbyderen svare på

>og sætte det i en mobiltelefon medbragt fra DK som ikke er simlåst?

Ja

KS

Fra : Peter Lauridsen

Dato : 12-10-03 18:10

Hej gruppe

Jeg har lige downloaded og installeret det gratis program www.SKYPE.com. Det
fungerer fint og giver en perfekt lyd. Det er som om man sidder og taler med
en anden person over bordet, selv om man sidder på den anden side af jorden.
Programmet sætter mig i stand til at tale med min datter i Australien uden
udgift ud over min fastnetforbindelse, som jeg alligevel betaler for.

Min Kæreste er taget til Kina med en bærbar med programmet forudinstalleret,
så jeg forventer at hun for næsten ingen penge kan tale med mig døgnet
rundt, hvis hun ikke har noget mere interessant at foretage sig.

Min oplysning har måske ikke så meget med taletidskort at gøre, men er
opskriften på en endnu billigere samtaleløsning over grænserne.

PS: Jeg har ikke anden interesse i SKYPE, end at jeg er imponeret over
programmets performance og pris.

Hilsen Peter