USA rejse
Fra : Jens Kvartz

Dato : 10-10-03 20:06

Hej

Hvor overnatter jeg bedst og billigst i til max. 500 kr/døgn i

1) New York
2) Washington
3) Virginia

Gerne et sted hvor jeg møde andre unge mennesker der ikke er alt for
kedelige

Mvh
Jens

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 10-10-03 20:58

On Fri, 10 Oct 2003 21:06:21 +0200, "Jens Kvartz" <jens1971@yahoo.dk>
wrote:

>Hvor overnatter jeg bedst og billigst i til max. 500 kr/døgn i
>
>1) New York

Billigst (men ikke bedst) er her: www.whitehousehotelofny.com
(30-32 $/døgn)

>Gerne et sted hvor jeg møde andre unge mennesker der ikke er alt for
>kedelige

Du får nok svært ved at finde et sted, som kan garantere dig unge
mennesker, der ikke er for kedelige - det vill jo kræve, at man kun
gav adgang for sådanne, og hvordan skulle man teste det?

KS

Fra : Jens Kvartz

Dato : 11-10-03 14:32

"kelds snabela ofir dot dk" <kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Billigst (men ikke bedst) er her: www.whitehousehotelofny.com
> (30-32 $/døgn)

tak, det ligner at være noget i den retning jeg søgte.