Malaysia
Fra : Ann

Dato : 10-10-03 16:38

Hej

Jeg vil blot høre, om nogen kan anbefale en side, hvor det er sikkert at
booke hotelværelser i Malaysia? Når jeg søger på Google efter f.eks. "cheap
hotels malaysia" får jeg rigtig mange hits. Disse er oftest bureauer, som
reklamerer med, at man kan spare op til 80% på værelserne, og kigger man på
deres sider, ser der også rigtig lovende ud. Men er det sikkert? Mange af
dem vil jo have CC nummer med det samme - fair nok, at man forudbetaler, når
man vil spare penge. Men jeg vil jo ikke risikere at betale for et hotel,
hvis de så efterfølgende ikke vil kendes ved bookingen.

Er der nogen i gruppen, som kan anbefale en specifik side, de har brugt?

mvh
Ann

Fra : Leif Halling

Dato : 11-10-03 11:15

Hej Ann

Jeg kan ikke give dig nogle gode hjemmesider - sidernes "seriøsitet" er svær
at måle. Det med at betale for ud skal du kun gøre hvis du har 100% styr på
hvem det er du har fat på i den anden ende (hjemmesider er taknemmelige !!)

Generelt kan du uden problemer stige ud af flyet bede en Taxi om at køre dig
til et billigt/dyrt hotel alt efter temperament. Herefter kan du problemløst
finde andre hoteller hvis du ønsker det.

Næsten uanset hvor i Malaysia du befinder dig, vil du altid hurtigt kunne
finde dig et hotel at bo på - og folk hjælper gerne !!

Hvis du forud bestiller hotelværelse kan du være ret sikker på at du betaler
mere end det du selv kan forhandle dig frem til + du har ingen styr på
kvaliteten. Der ligge sandsynligvis et både billigere og bedre hotel lige
ved siden af !!

Vi har rejst rundt i landet og boet mindst 20 forskellige steder - og fælles
for det hele var at vi aldrig vidste hvor vi skulle bo før vi ankom til
stedet. Det gav aldrig problemer !!

Pragtfuld land - glæd dig !

Mvh.
Leif Halling

Fra : Jens Kvartz

Dato : 11-10-03 14:37

"Leif Halling" <leif.hallingFJERNES@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Næsten uanset hvor i Malaysia du befinder dig, vil du altid hurtigt kunne
> finde dig et hotel at bo på - og folk hjælper gerne !!

Jeg har ligesom Leif været i det meste af Malaysia og har aldrig haft
problemer med at finde gode hotelværelser fra dag til dag, og folk er ganske
rigtitg meget hjælpsomme. Hotelstandarden er generelt høj iforhold til
prisen (undtaget KL) omend der synes at mangle hoteller I Malaysia der er
halvgode/havldårlige, det er meget enten eller synes jeg. Jeg generalisere
groft, det ved jeg godt.

Jens