Hotelpriser
Fra : Jens Vejmand

Dato : 10-10-03 10:18

Når jeg søger et hotelværelse i USA, så vælger jeg fx 2 nætter for 2 voksne
og får en gennemsnitlig "nat-rate" på 102$, men dette giver et total beløb
på 245$. Men hvor blev de andre 41$ af ?.
Hvis jeg så laver præcis den samme søgning, men med kun 1 voksen, så lyder
beløbet præcis på det samme. Betyder det, at man skal gange total beløbet
med 2, også selvom man har opgivet 2 voksne ved søgningen ?. Eller betaler
man for et rum med dobbeltseng, og ikke for antal personer ?. Undskyld hvis
jeg spørger lidt dumt, men da jeg aldrig bor på hotel, så har jeg kun min
logiske sans, at støtte mig til !.

Fra : Jensb

Dato : 10-10-03 11:42

"Jens Vejmand" <emalius@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvis
> jeg spørger lidt dumt, men da jeg aldrig bor på hotel, så har jeg kun min

I USA koster et enkeltværelse normalt det samme som et dobbeltværelse. Så
hvis du har valgt at det er 2 personer, så er det normalt den totale pris du
får oplyst, og du skal ikke gange med noget. Og ja, hvis du så vælger en
person, så bliver det normalt det samme.

Jens

Fra : Stig Nielsen

Dato : 10-10-03 14:44

"Jensb" <ikkenogetspam@tilmig.dk> skrev i en meddelelse

> voksne
> hvis

Jeps det er værelsesprisem du betaler !

Men hvorfor egentlig betale for Hotel, når motel er billigere og standarden
er rigtig høj !

www.motel6.com

Giver et bud på hvad du kan slippe med

Stig

Fra : Benjamin Henriksen

Dato : 21-12-03 12:40

Hej

Her er det så jeg må slå et lille slag for www.priceline.co.uk (kig på
www.biddingfortravel.com for lidt info)

Jeg har bået på Hilon i seattle & SF for ~55-70$ pr nat så der er klart
penge at spare.

Også på hotel i NYC kan man spare en gevaldig bunke penge.

Regards,
Ben