Hvor finder man en solid samling 3DMarks20~
Fra : JK

Dato : 10-10-03 08:21

Jeg hentede benchmarks programmet i går, 39 Mbyte på MadOnion

men deres samling kræver login.

Hvad gør I ?

Det skal være 2001SE for at jeg kan bruge mine egne benchmarks.

mvh

John

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 10-10-03 09:19

"JK" <junk@mailzone.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> men deres samling kræver login.
>
> Hvad gør I ?
>
> Det skal være 2001SE for at jeg kan bruge mine egne benchmarks.

opret et konto hos dem.Det er da gratis ikke???

Fra : Allan / Kolding

Dato : 10-10-03 09:21

Skal man ikke have et lovligt købt Bencmark program
for det.
Hvor du registrer med e-mail og password og kode ???

--
MVH Allan / Kolding

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 10-10-03 10:06

Allan / Kolding wrote:
> Skal man ikke have et lovligt købt Bencmark program
> for det.
> Hvor du registrer med e-mail og password og kode ???

Hvis du opretter en konto med det gratis program, så kan du sagtens
komme til at sammenligne med andre systemer. Det letteste er at køre en
benchmark og så vælge Submit eller hvad der nu står når den er færdig,
så skulle resten give sig selv og det er fuldt lovligt.

Mvh

Bruno