ATI All-in-wonder Radeon og mpg.
Fra : H3nrik V!

Dato : 09-10-03 22:10

Hej i gruppen!

Jeg har søgt lidt på google groups vedr. subject men er ikke kommet til
noget brugbart - derfor må jeg spørge hér...!

Jeg har netop købt et All-in-wonder Radeon (det første Radeon) i bulk
version til en "video" maskine. Men jeg kan ikke heeeeelt få det til at
optage korrekt i mpg. Jeg har valgt ved installationen at der skal benyttes
mpg, men hverken Windows (XP Pro) media player eller ATI's egen player kan
afspille de optagede filer. En installation af Nimo codec pack har heller
ikke hjulpet...

Er det mon fordi at CD'en med DVD player SW ikke følger med i bulk versionen
eller er det mig, der er en knold til at indstille rigtigt?

På forhånd tak!

System:
ASUS P4s333,
P4 1.6@2.13,
512mb Samsung PC2700,
20 GB IBM 7200RPM Disc
4 x DVD drev.
WinXP Pro

--
/H3nrik V!

There is no overclocking. Only undervolting - and inferior cooling...
About dual channel DDR: http://www.overclockers.com/tips00157/

Fra : Brian Lund

Dato : 10-10-03 02:58

> [...]
versionen
> eller er det mig, der er en knold til at indstille rigtigt?

Mon ikke den optager i MPG2 så? - Prøv at installer et MPG2 codec og se om
det hjælper, jeg bruger et der hedder "Elcard MPEG2 decoder" så kan du jo
google på det :)

Brian

Fra : H3nrik V!

Dato : 13-10-03 22:20

In news:3f86122c$0$54820$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Brian Lund <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> typed:

> Mon ikke den optager i MPG2 så? - Prøv at installer et MPG2 codec og
> se om det hjælper, jeg bruger et der hedder "Elcard MPEG2 decoder" så
> kan du jo google på det :)

Hejsa! Jeg fandt det - som "Elecard" efter lidt hjælp fra Frodo
Nifinger/Jesper Nielsen - men tak for din hjælp - det virker perfekt!