London
Fra : Lars Smedegaard

Dato : 09-10-03 17:36

Vi er fire voksne og to børn der tager til London d. 20 okt.
Er der nogen der ved hvad er billigst fra Stansted til London?
Bus, tog eller taxa?
Hvad koster en billet til The Tub?
På forhånd tak
Betina

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 10-10-03 08:57

Hej Betina

Det billigste er at tage bussen til London Victoria med National express
prisen er 10£ pr pers pr vej(Rejsen varer 1t og 45m).
Hvis du tager lufthavnstoget Stansted Express er prisen 13£(Rejsen varer
45m)
En billet med tuben koster 1,60£ i centrum af london, men hvis du vil bruge
tuben eller busserne en del kan det godt betale sig, at købe et flerdagespas
jeg kan bare ikke huske hvad det koster, men jeg tror omkring 20£ for et 7
dages.
Det koster ca 80£ for en taxa til London fra Stansted,

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Hanne

Dato : 16-10-03 12:12

Er lige kommet hjem fra en tur med Ryan Air til Stanstead. Der er lidt at
spare, hvis I køber billetter til Stanstead Express toget i flyveren. Jeg
gav 21£ for en åben retur.

Med venlig hilsen
Hanne