TDC & porte
Fra : M.Olesen

Dato : 09-10-03 15:53

Hej Alle

Er der nogen steder hvor man kan se de "porte" TDC har valgt at lukke på en
ADSL forbindelse??

-MO-

---

Fra : Calle.

Dato : 09-10-03 15:58

M.Olesen wrote:
> Hej Alle
>
> Er der nogen steder hvor man kan se de "porte" TDC har valgt at lukke
> på en ADSL forbindelse??

de har kun port 25 lukket
--
Calle

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 09-10-03 18:12

"Calle." <Fake@Fake.Fake> enriched usenet with:

> de har kun port 25 lukket

Og 119

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Sandra - Everlasting Love

Fra : Calle.

Dato : 09-10-03 19:49

Lars Kyndi Laursen wrote:
> "Calle." <Fake@Fake.Fake> enriched usenet with:

> Og 119

ja, den havde jeg glemt, det er jo her til news. Undskyld

--
Calle

Fra : Henrik Larsen

Dato : 10-10-03 11:25

> ja, den havde jeg glemt, det er jo her til news. Undskyld

Også port 135 er lukket, sidst jeg tjekkede anyways :)

Fra : Calle.

Dato : 10-10-03 13:49

Henrik Larsen wrote:

> Også port 135 er lukket, sidst jeg tjekkede anyways :)

er du sikker på det?

--
Calle

Fra : M.Olesen

Dato : 10-10-03 16:07

tro de har lukket 500

---

Fra : Kim

Dato : 11-10-03 12:45

"Henrik Larsen" <Not@valid.com> wrote in message

> Også port 135 er lukket, sidst jeg tjekkede anyways :)

Port 135 er lukket for nogle kunder pga virus....skulle dog kun være
midlertidligt

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-03 07:04

Calle. wrote:

>de har kun port 25 lukket

hvad er egentligt begrundelsen for at de har lukket port 25? Og er det
muligt at faa den aabnet igen?

--
MvH Sprekcer - Fjern [dot] og [at] i email adressen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-11-03 14:26

"Sprekcer[at]gamehotel[dot].dk" <"Sprekcer[at]gamehotel[dot].dk">
skrev :

>hvad er egentligt begrundelsen for at de har lukket port 25? Og er det
>muligt at faa den aabnet igen?

For at forhindre, at din maskine kan bruges som spam relay.

Nej, du kan ikke få den åbnet.
--
Knud