telefoni til og fra udland-postet rigtigt?
Fra : bj

Dato : 09-10-03 12:20

Jeg står og skal rejse til spanien og ønsker en udbyder der kan klare
mobiltelefoni mellem de europæsike alnde til billigst pris?

Med abb.
uden abb.

det skal dog siges, at jeg helt vil have et uden abb., så vil jeg blot
"tanke" rigeligt inden afgang!

hilsen bjarne

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 09-10-03 15:42

Hej

"bj" <b.h.jensen_75@mail.dk> wrote:

> [...]
>mobiltelefoni mellem de europæsike alnde til billigst pris?
>det skal dog siges, at jeg helt vil have et uden abb., så vil jeg blot

Kig hos Telmore www.telmore.dk det fungerer fremragende, både i DK og
udlandet, herunder Spanien.

Og med hensyn til strøm, så har Spanien 230 volt, præsis som resten af
Europa.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : bj

Dato : 10-10-03 21:28

Kan man tale til Dk med et spansk taletidskort og sætte det i en
mobiltelefon medbragt fra DK som ikke er simlåst?

bjarne

Fra : Ghita

Dato : 17-10-03 01:48

I news:3f872a51$0$45322$edfadb0f@dread11.news.tele.dk griflede bj:
> Kan man tale til Dk med et spansk taletidskort og sætte det i en
> mobiltelefon medbragt fra DK som ikke er simlåst?

Det burde du kunne på samme måde som du kan ringe til udlandet fra DK
med et dansk taletidskort.

--
God bagjul...
Ghita

---

Fra : Pedersen

Dato : 10-10-03 16:08

Lige hjemkommet fra Spanien, havde kun lokale samtaler via SmartTalk, altså
kun til familie inden for 50 km, det kostede godt 500 kr, så gør som jeg
gjorde sidst, køb et taletidskort i Spanien, det er billigst.
Mvh. B.P.