Nokia 3310 går ud under samtale
Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 08-10-03 21:12

Nogle, der har løsningen på det her problem? Min ca. to år gamle Nokia 3310
går ofte ud efter ca. ét minuts samtale - selv, hvis jeg har opladeren i.
Det er begyndt at ske lidt for ofte. Jeg har søgt lidt i de gamle indlæg,
men kunne ikke finde nogen løsninger, der omhandlede Nokia-telefoner.

Telefonen er aldrig blevet låst op (har aldrig haft SIM-lock på), og har
stadig det originale batteri.

På forhånd tak for hjælpen :)

Fra : tim

Dato : 08-10-03 21:27

hej det kan være dit batt der skal skiftes !
ellers er der nok det sædvanlige problem med 3310 13Mzh som bliver ustabil
med tiden

Fra : Michael Jensen

Dato : 08-10-03 23:08

Jonas Koch Bentzen wrote:
> Nogle, der har løsningen på det her problem? Min ca. to år gamle
> Nokia 3310 går ofte ud efter ca. ét minuts samtale - selv, hvis jeg
> har opladeren i. Det er begyndt at ske lidt for ofte.
Min er nede på ca. 15 sekunder.
Så kan jeg tænde den igen og snakke 15 sekunder mere. Sådan kan jeg gøre
mange gange så der altså strøm på batteriet, det er bare som om at telefonen
ikke ved det.

Det med laderen oplever jeg også.

Kan dog leve med det indtil videre og vil hellere invistere i ny telefon end
nyt batteri.

Michael Jensen
Michael[SNABEL]ogj[PRIK]DK

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 09-10-03 07:28

Michael Jensen wrote:

> Kan dog leve med det indtil videre og vil hellere invistere i ny telefon
> end nyt batteri.

Jeg har bestilt et nyt batteri nu (koster knap 200 kr. inkl. forsendelse).
Så må vi jo se, hvordan det går. Det er en del billigere end at købe en ny.

Fra : Doktoren

Dato : 09-10-03 07:53

> Jeg har bestilt et nyt batteri nu (koster knap 200 kr. inkl.
forsendelse).
> Så må vi jo se, hvordan det går. Det er en del billigere end at købe
en ny.

Jeg har lige stødt på en der sælger dem for 100 kroner fast via QXL...
tjek det evt. ud :) Jeg ved ikke hvor mange han har, men det er i
hvert fald billigt.... Søg i Mobil sektionen

Hygge