Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Har Matrox G450 bare en super TV-udgang (R~
Fra : Jens Sloth

Dato : 08-10-03 12:33

Har Matrox G450 bare en super TV-udgang (RGB)???

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-10-03 15:14

Jens Sloth (Jens-Sloth@person.dk) skrev følgende:
> Har Matrox G450 bare en super TV-udgang (RGB)???

Den har en kanon tv-out der som den eneste kan modificeres til RGB. Jeg har
et diagram over det kabel der skal laves hvis du er interesseret.

- Martin

Fra : Jante

Dato : 08-10-03 15:42

"Martin Petersen" wrote:

> Den har en kanon tv-out der som den eneste kan modificeres til RGB. Jeg har
> et diagram over det kabel der skal laves hvis du er interesseret.

Ellers er det her: http://forum.matrox.com/mga/viewtopic.php?t=4383

J.L.

Fra : Jens Sloth

Dato : 09-10-03 09:40

Tak for svarene....

sender den +5 volt ud når tv-out er aktiv?

Fra : Jante

Dato : 09-10-03 23:49

"Jens Sloth" wrote:

> sender den +5 volt ud når tv-out er aktiv?

Nej, desværre ikke

J.L.

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-10-03 10:56

Jante (make@my.day) skrev følgende:

> Nej, desværre ikke

Hvad skulle det bruges til? Automatisk skift på fjernsynet?

- Martin

Fra : Jens Sloth

Dato : 12-10-03 15:35

Hvor kan man købe et færdig RGB kabel??