Trælst joystick
Fra : Olesen

Dato : 07-10-03 20:58

Har andre oplevet, at joystickket på
T68i kan være noget slattent
at arbejde med, specielt når man
bevæger den nedad, så tar den
et sekundt om at hoppe op i "midten"
igen ?
Gentagende valg nedad er også
meget slattent, og man mærker ikke
det lille "klik/hak" som indikerer, at
næste linje er valgt.

Fra : Dennis [9400]

Dato : 08-10-03 08:31

Hej Olesen..!!

Hvis der er garanti på, skal du bare få den lavet, det er en rimelig kendt
fejl ved T68i...

Jeg ved teleservice Aalborg laver det, men ved ikke hvor du kommer fra. Men
så elers brug din lokale tele reperatør.

Dennis

Fra : Olesen

Dato : 08-10-03 19:37

"Dennis [9400]" <DennerFJERNDETTE@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Olesen..!!
>
> Hvis der er garanti på, skal du bare få den lavet, det er en rimelig kendt
> fejl ved T68i...

Hej igen.
Jeg har nu leget lidt med sticket, og problemet
er heldigvis til at overse og ikke så alvorlig
som jeg først frygtede, men den er en anelse
anderledes at trykke ned end op, måske fordi
jeg er en anelse fummelfingret oven i købet.

Tror jeg accepterer det, da jeg ikke ved hvilken
telefon jeg får tilbage, -måske den så blot fejler
noget andet.,o)....(har hørt sjove historier).

Men tak for inputtet.