Alsace ?
Fra : Bjarne Melander Pete~

Dato : 07-10-03 16:02

Vi skal til Alsace i efterårs ferien. Er der blandt nyhedsdeltagerne
nogle som ligger inde med gode anbefalinger, henvisninger, adresser,
seværdigheder m.v. Vi er meget interesserede i vin.

Fra : [BitSeN]

Dato : 07-10-03 20:38

On 07 Oct 2003 15:01:35 GMT, Bjarne Melander Petersen
<Melander@Petersen.mail.dk> wrote:

>Vi skal til Alsace i efterårs ferien. Er der blandt nyhedsdeltagerne
>nogle som ligger inde med gode anbefalinger, henvisninger, adresser,
>seværdigheder m.v. Vi er meget interesserede i vin.

Hvor skal i være i Alsace ?
Vin kommer helt af sig selv, man skal faktisk være ekstrem dygtig for
at undgå at finde det....
Det bedste råd er nok, at man ikke skal være generet, bare gå ind og
se ud som en der har lyst til at smage vin, mindst 99,9% tager imod
med kyshånd (det er det de lever af). Men husk at prøve på større og
mindre producenter.

På seværdighedssiden hitter Eguisheim og Colmar (IMHO), men stort set
hver by har sin egen charme.

Det er så svært at sige noget specifikt, for det hele er så skide
skønt.

God tur, bare det var mig - det er det fedeste område....

mvh
Brian