Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop's ukendte sider
Fra : Tommy Nitz

Dato : 10-04-01 23:48

Hej Alle,

Nu har jeg arbejdet seriøst med Photoshop i over 3 år, og det hænder stadig
at jeg støder på ting jeg ikke kendte til... for eksempel kan jeg bedst lide
at arbejde på et billede uden de floatende menuer og istedet bruge
genvejstaster, men det har altid irritereret mig at jeg skulle have layers
menuen frem for at skifte lag, eller have auto select slået til... så idag
mens jeg sidder og arbejder, højreklikker jeg på billedet og kan så vælge de
forskellige lag??!?!

Ikke fordi jeg tror at det er en ny feature eller noget, men jeg synes bare
at det er meget sjovt at man støder på "nye" funktioner hele tiden..... men
det er vel prisen man må betale når man ikke læser bøger fra enden til anden
og tager kurser

Er der andre der har det på samme måde?

hilsener

Tommy Nitz

Plakater - Merchandise - Kalendere - Konkurrencer
Priser fra 59 kroner
www.directorscut.dk

Fra : Jebir

Dato : 11-04-01 09:44

> Er der andre der har det på samme måde?

- Helt sikkert, jeg har det som dig - jeg gider heller ikke læse manualen

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-04-01 12:09

Nu ved jeg ikke om du kan alle taster, men jeg har en side hvor der er en
stor del af dem, om det er dem alle, ved jeg ikke.
http://www.genistreg.mobilixnet.dk/html/genveje.htm

Kim Larsen

Fra : Tommy Nitz

Dato : 11-04-01 16:44

Kim Larsen <klx@dr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:z2WA6.78$4%2.4361@news.get2net.dk...
> Nu ved jeg ikke om du kan alle taster, men jeg har en side hvor der er en
> stor del af dem, om det er dem alle, ved jeg ikke.
> http://www.genistreg.mobilixnet.dk/html/genveje.htm
>
> Kim Larsen

Hej Kim,

Tak for linket! Nu håber jeg bare ikke jeg er blevet for gammel til at kunne
indlære lidt flere genveje

hilsener

Tommy