2 kort 1 mobil
Fra : sko12345

Dato : 07-10-03 10:31

Hej gruppen.

Mit spørsmål er, er der nogen af jer, der har erfaring med nogle af de
anordninger der gør det muligt, at have 2 kort i 1 mobil. Jeg er klar
over at begge kort ikke kan være aktive samtidig, dette er dog heller
ikke mit ønske. Vil bare gerne høre om en sådan anordning virker???

Jeg har en N6100, og vil gerne vide om der er nogle af jer, der har
erfaring med en sådan anordning i denne telefon, og hvor jeg evt. kan
købe den, såfremt den virker???

MVH

Søren.

http://www.kandu.dk/

Fra : BG

Dato : 07-10-03 12:15

On Tue, 07 Oct 2003 09:31:08 GMT, "sko12345" <sko12345.news@kandu.dk>
wrote:
> [...]
>
>Jeg har en N6100, og vil gerne vide om der er nogle af jer, der har
>erfaring med en sådan anordning i denne telefon, og hvor jeg evt. kan

Jag hoppas att det är ok att jag svarar på svenska.

Vi har två SE T68i med GHOST. Det är en mycket tunn dubbel
SIM-kortshållare som man sätter mellan mobil och batteriet. Den
fungerar mycket bra,

De är köpta från England. Vi har inte funnit något i Sverige eller i
Danmark.

Titta på
http://www.mobilespares.co.uk/shtml/twinsim.shtml

Börje, fra Sverige

====================================== phone pages
http://osbymikro.tk
====================================== free sms
http://2sms.tk
====================================== mail address
info@osbymikro.tk.remove_th.is

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 07-10-03 14:45

Hej

> [...]

>over at begge kort ikke kan være aktive samtidig, dette er dog heller
>ikke mit ønske. Vil bare gerne høre om en sådan anordning virker???

Jo, det virker fint nok, men som du selv er klar over, så kun eet kort
af gangen !

>Jeg har en N6100, og vil gerne vide om der er nogle af jer, der har
>erfaring med en sådan anordning i denne telefon, og hvor jeg evt. kan
>købe den, såfremt den virker???

Jeg har haft det til en Siemens S35i, og en Nokia 8210, og det fungerer
fint nok, man skifter mellem de 2 kort ved kortvarigt at slukke
telefonen, og tænde igen, så tænder den på "det andet kort" og omvendt.

Jeg kan se at Börje skriver om en tynd kortholder, den har jeg ikke set,
dem jeg havde (har liggende) er et nyt batteridæksel, hvori der sidder 2
kortlæsere/holdere, og så er der lidt elektronik og et stykke fladkabel
som i den ene ende er udformet som et SIM kort, og denne ende sættes så
i dér hvor man normalt sætter SIM kortet. - Det bevirker at telefonen,
specielt Nokia'en bliver en anelse tykkere, men ikke noget der generer,
men det kan måske gi' problemer hvis man har tlf. siddende i en
mobilholder el. lign.

Jeg købte mine i Hongkong, www.nowgsm.com hvor de har 'alt mellem
himmel og jord', men jeg har også set dem hos T. Hansen gruppen
www.thansen.dk

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"