gamle 80'er sang
Fra : Lars Haugaard

Dato : 06-10-03 19:47

Søger en gamle 80'er sang.

I omkvæddet synger de noget lignende "Do you come of under the low..."

Musik videoen var en eller skør en hvor de render rundt på stranden.

Kender i den?

Fra : Uffe Holst

Dato : 06-10-03 21:03

In an article of 6 Oct 2003 Lars Haugaard wrote:

> Søger en gamle 80'er sang.
>
> I omkvæddet synger de noget lignende "Do you come of under the low..."
>
> Musik videoen var en eller skør en hvor de render rundt på stranden.
>
> Kender i den?

Jeg kender ikke videoen, erindrer den i hvert fald ikke, og det er absolut
et vildt gæt, idet teksten er lidt i nærheden deraf:

"Do you come from a land down under" er en sætning i sangen, der vist
nok hedder "Land Down Under" med Men At Work, der er en australsk band
ret populært i 80'erne.
--
Uffe Holst

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 06-10-03 21:44

Uffe Holst skrev:

> "Do you come from a land down under" er en sætning i sangen, der vist
> nok hedder "Land Down Under" med Men At Work, der er en australsk band
> ret populært i 80'erne.

Den hedder bare "Down Under".

TT

Fra : Uffe Holst

Dato : 06-10-03 22:08

In an article of 6 Oct 2003 Thomas Thorsen wrote:

> Den hedder bare "Down Under".

Tænkte det nok. Jeg sad og overvejede om det var det ene eller det andet,
og naturligvis valgte jeg det forkerte :)

--
Uffe Holst