Tele2 & FTP
Fra : Claus Hansen

Dato : 06-10-03 19:28

Min kammerat har fået en af Tele2's nye ADSL linier og han har opsat en ftp
server på den. Men hvis man henter fra den bliver forbindelsen afbrudt efter
10 minutter hele tiden. Jeg gætter så på at routeren eller sådan noget er
sat op til at hvis der ingen kommando'er bliver sendt på port 21 i 10
minutter så lukker den i...
Er der andre der har haft et lignende problem og har en god løsning?

Fra : Calle.

Dato : 06-10-03 21:04

Claus Hansen wrote:
> [...]
> sendt på port 21 i 10 minutter så lukker den i...
> Er der andre der har haft et lignende problem og har en god løsning?

mon ikke det er samme problem som jeg havde med min FTP, det viste sig at
der lå en maksimum på hvad måtte hente, da jeg disablede den fungerede det.
Det var i sambar, hvad bruger i

--
Calle