Skal lige spørge fra en
Fra : Kim Larsen

Dato : 06-10-03 15:40

Hej i gruppen

For at slå en ting fast med det samme, så er der ikke nogen grund til at
folk der kun tænker på Gforce svare i denne tråd
En jeg kender vil ofre 1000.- på et grafikkort, og det SKAL være med
ATI-chipsæt på, med 128 Mb RAM og TV-out, så er det jeg har fundet et til
999.- til ham, se linket, er det et ok valg, hvis altså det kan bestilles
hjem ?
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017891

--
Fjern tallet i min adresse hvis du vil sende mig en re-mail.

Kim Larsen

Fra : Thomas

Dato : 06-10-03 15:46

Hvorfor ikke 9600? Med passiv køler!

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364777902

Hilsen
Thomas

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 06-10-03 15:51

Thomas wrote:
> Hvorfor ikke 9600? Med passiv køler!
>
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364777902

Hvis det er kortet på billedet vil jeg da ikke kalde køleren passiv. Der er
en blæser i køleprofilen...

--
Martin K

Fra : Thomas

Dato : 06-10-03 16:15

Jvf. en test hvor der er billeder af begge, snyder billedet. Køleren er
passiv.

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 06-10-03 16:13

Martin Kirschmeyer wrote:

> Hvis det er kortet på billedet vil jeg da ikke kalde køleren passiv.
> Der er en blæser i køleprofilen...

OK - nu har jeg indset, at det er det forkerte kort der er på edbpriser.dk

Til spørgeren kan jeg da lige fyre en test af:
http://www.hardwareonline.dk/vis_test.asp?tID=119&s=1

--
Martin K

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 06-10-03 15:48

Kim Larsen wrote:
> For at slå en ting fast med det samme, så er der ikke nogen grund til
> at folk der kun tænker på Gforce svare i denne tråd

OK...

> [...]
> ATI-chipsæt på, med 128 Mb RAM og TV-out, så er det jeg har fundet et
> til 999.- til ham, se linket, er det et ok valg, hvis altså det kan

Det ville jeg ikke tage! Der er mange kort der yder bedre end ovenstående.
Jeg ville lige smide 150,- ekstra på bordet og nappe sådan et:

Club 3D Radeon 9600 Pro
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364947902

--
Martin K

Fra : Thomas

Dato : 06-10-03 16:16

Enig, - eller pro versionen af ovenstående for 1295,- , men hvis fyren ikke
vil ofre mere end 1000,- så er Pro nok udelukket.
Hilsen
Thomas