Nyt om Dream Theater
Fra : -V-

Dato : 06-10-03 13:56

Lo and behold - progmestrene fra Dream Theater smider en ny plade på gaden:
http://www.dreamtheater.net/news_dreamtheater.php#dttot

Udover det er der en turné i støbeskeen:
http://www.dreamtheater.net/tourdates.php#eurotour2004

20. januar er altså dagen, så det er bare at aflyse alle skiferier og få
bestilt billetter.

Det kan gøres her:
http://www.billetnet.dk/event.jhtml?event=276

Ses vi?

Det tror jeg nok at vi gør.

-V-

Fra : Kong Kent

Dato : 06-10-03 15:37

> Ses vi?
>
> Det tror jeg nok at vi gør.

Næ, det gør vi ikke!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : -V-

Dato : 06-10-03 16:46

Kong Kent wrote:

> Næ, det gør vi ikke!

Kom nu, Kent.

Du vil jo godt være med i klubben...ikke?.....

-V-

Fra : Kong Kent

Dato : 06-10-03 17:21

> Kom nu, Kent.
>
> Du vil jo godt være med i klubben...ikke?.....

Satan'me nej. Den slags flødepop har aldrig tiltalt mig, og når
musik-budgettet i år har gået til koncerter med Sepultura, Type O Negative,
Metallica, Iron Maiden, Immortal, Dimmu Borgir, Hypocrisy, Napalm Death,
Destruction, Invocator og i december Deicide, Nile, Akercocke, Graveworm,
Amon Amarth, Misery Index, Dew Scented m. fl. - så skal der ikke postes én
krone i foret på Dream Theater!

Ofrer rent faktisk koncerten med Iron Maiden til fordel for det sorte
dødsmetal, så Dream Theater står laaaangt nede på listen over koncerter jeg
aldrig kom til. *hehe*

I stedet tror jeg såmænd, at jeg tager til Opeth i Århus!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : -V-

Dato : 06-10-03 17:35

Kong Kent wrote:

> [...]
> Akercocke, Graveworm, Amon Amarth, Misery Index, Dew Scented m. fl. -
> så skal der ikke postes én krone i foret på Dream Theater!

Du har satme heller ikke holdt dig tilbage, hva'?!
Et par stykker fra din liste havde jeg skam også gerne set.
Men...vent!!!! Det gjorde jeg jo!!!

> I stedet tror jeg såmænd, at jeg tager til Opeth i Århus!

Nåeh, du vil alligevel godt være lidt med i klubben, hva'?
Jeg har billetter til Opeth i Vega liggende foran mig, og jeg overvejer
kraftigt at tage til Helsingborg og høre dem der også. Er der nogen der vil
med?

-V-

Fra : Kong Kent

Dato : 07-10-03 04:53

> Du har satme heller ikke holdt dig tilbage, hva'?!
> Et par stykker fra din liste havde jeg skam også gerne set.
> Men...vent!!!! Det gjorde jeg jo!!!

Jeg kan i hvert fald huske tre vigtige af de ovenstående hvor du også var
med. Specielt Metallica står altså stadig som den fedeste oplevelse i år!!
Jeg krydser dog fingre for, at det bliver overgået i Holland når jeg skal
ned og se Deicide, Nile, Akercocke m.fl. - de tre bands er jeg totalt vilde
med.

> Nåeh, du vil alligevel godt være lidt med i klubben, hva'?

Jaaa, nu har jeg faktisk aldrig nogensinde hørt Opeth for alvor. Har måske
hørt en enkelt skive, men det er så lang tid siden, at jeg slet ikke kan
huske hvilken stilart de spiller. Men du tiltede jo totalt på Roskilde da du
skulle omtale dem, så jeg tager dig på dit ord, og satser på, at du ikke er
helt skruet forkert sammen! Opeth ser jeg i Århus på din anbefaling

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com