Hvilken kunstner?
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 06-10-03 13:02

Har lige set en musikvideo med en fyr, som står og spiller guitar i en gyde.
For enden af gyden står en kæmpe væg af forstærkere og højttalere, og lidt
efter lidt bliver pladsen foran disse fyldt op med mennesker.
Fyren bevæger sig efterhånden op foran højttalerne og ender med at stå at
spille der.
Hvem er han, og hvad hedder nummeret?

Fra : Thomas Olsen

Dato : 13-10-03 13:57

> "Mads Jakobsen" skrev i en meddelelse ...
> Har lige set en musikvideo med en fyr, som står og spiller guitar i en gyde.
> Hvem er han, og hvad hedder nummeret?

John Mayer, men titlen er jeg ikke sikker på.

mvh. Thomas