AAARGH!!!!!
Fra : Mikael Skaaning Søre~

Dato : 05-10-03 20:37

Vil bare lige af med lidt galde over de forbandede mange "ms vira" jeg
modtager - Rundede 10.000 idag!!!
Brænder snart af - Stofanet må oppe sig, og sætte et filter op!!!
MVH
Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-03 21:32

Mikael Skaaning Sørensen skriblede:
> Vil bare lige af med lidt galde over de forbandede mange "ms vira" jeg
> modtager - Rundede 10.000 idag!!!
> Brænder snart af - Stofanet må oppe sig, og sætte et filter op!!!

Hvorfor skulle de det, det var da noget
du selv kunne gøre, bare lav en regel
der sletter alle mail over 100 kb på
serveren....Vupti.

--
/Gevaldi

Fra : lars

Dato : 06-10-03 09:29

"Mikael Skaaning Sørensen" <FJERNmikaelssFJERN@stofanetFJERN.dk.FJERN> skrev
i en meddelelse news:3f8072c2$0$26161$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> Vil bare lige af med lidt galde over de forbandede mange "ms vira" jeg
> modtager - Rundede 10.000 idag!!!
> Brænder snart af - Stofanet må oppe sig, og sætte et filter op!!!

kender du Ad-aware ??
http://www.lavasoft.de/support/download/

hvis ikke så prøv det,
det virker a la antivirus,
det skanner efter programmer der sender din
e-mail ud til spammere

hilsen lars

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 06-10-03 18:01

lars wrote:
> [...]
>
> hvis ikke så prøv det,
> det virker a la antivirus,
> det skanner efter programmer der sender din

Nu er problemet at andre sender de mange mails til Mikael - han sender
sikkert ingen videre. Derfor hjælper ad-aware eller andre gode
programmer ikke.

Jørn

Fra : lars

Dato : 07-10-03 07:33

> Nu er problemet at andre sender de mange mails til Mikael - han sender
> sikkert ingen videre. Derfor hjælper ad-aware eller andre gode
> programmer ikke.

Det ved jeg godt men
har han allerede gator installeret
ja så hjælper det jo ikke at ændre e-mail adresse vel ??

hilsen lars

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 06-10-03 18:00

Mikael Skaaning Sørensen wrote:
> [...]
> modtager - Rundede 10.000 idag!!!
> Brænder snart af - Stofanet må oppe sig, og sætte et filter op!!!

Drop din gamle mail konto og opret en konto med ordet spam i. Det gjorde
jeg i går, og jeg har ikke modtaget en eneste ms vira (eller anden spam)
på denne nye konto (endnu). En tidligere oprettet konto modtog spam
under 25 minutter efter postning. Ved godt at nedlæggelse af en konto
(alias) kan være problematisk, men det kan være eneste løsning.

Jørn

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-03 19:07

Jørn Hundebøll wrote:
> [...]
> under 25 minutter efter postning. Ved godt at nedlæggelse af en konto
> (alias) kan være problematisk, men det kan være eneste løsning.
Sæt et filter på serveren der fjerne alle mail med virus, så vil alle de
mails han har fået ikke komme igennem og genere ham.
Så er der kun spam tilbage, den er lidt mere tricky, dog heller ikke
problemet her.

/ Michael Kristensen

Fra : lars

Dato : 07-10-03 11:28

> [...]
> modtager - Rundede 10.000 idag!!!
> Brænder snart af - Stofanet må oppe sig, og sætte et filter op!!!

du kan jo også kigge på dette
http://us.mcafee.com/root/package.asp?pkgid=156