Hvor længe skal der gå?
Fra : Jakob

Dato : 05-10-03 02:20

Jeg har i slutningen af August indsendt min fuldmagt til Telmore, så jeg
kunne skifte fra Sonofon til deres mobilprodukt. De sender mig nu simkort og
skriver at overgangen vil ske den 25.09.03 fra kl 8 til 16. Problet er bare
det IKKE er sket! Når jeg sætter deres simkort i står der bare "inaktivt
simkort" hvor udbyderens navn plejede at stå. Har sendt en email til
kundesupport for en uge siden uden svar, så jeg overvejer at ringe mandag.

--
Mvh Jakob

Fra : Hans Paulin

Dato : 05-10-03 08:59

Jakob wrote:

> Har sendt en email til kundesupport for en uge siden uden svar, så
> jeg overvejer at ringe mandag.

....ja, prøv dét...

....skiftede selv fra TDC til Telmore på dén dag, der var angivet og
mellem de klokkeslet, der ligeledes var angivet - sådan!
Hans

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 05-10-03 12:48

Hej

"Jakob" <Jakob@privat.tele.dk> wrote:

> [...]
>skriver at overgangen vil ske den 25.09.03 fra kl 8 til 16. Problet er bare

Der må være sket eeteller andet, normalt så overholdes den dato og tid
som Telmore udsender sammen med SIM kort.

>Har sendt en email til kundesupport for en uge siden uden svar,
> så jeg overvejer at ringe mandag.

Hvis du har sendt en alm. Email, altså fra dit mailprg. så har de ikke
modtaget det ! - De har ikke længere nogen fungerende mailadresser til
support, man skal benytte det formmail som findes på deres hjemmeside.

Ja, ring, eller benyt deres nye chat funktion ! - Det kan du gøre uden
at være logget ind.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : GJ

Dato : 05-10-03 17:00

>Hvis du har sendt en alm. Email, altså fra dit mailprg. så har de ikke
>modtaget det ! - De har ikke længere nogen fungerende mailadresser til
>support, man skal benytte det formmail som findes på deres hjemmeside.

Øhh det håber jeg da ikke er rigtigt???? Igår fik jeg da oplyst at jeg
skulle bruge klage@telmore.dk af Trine "kundeservice" i support
chatten.....

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 06-10-03 07:15

"GJ" <nospamming@zwallet.com> skrev i en meddelelse

> Øhh det håber jeg da ikke er rigtigt???? Igår fik jeg da oplyst at jeg
> skulle bruge klage@telmore.dk af Trine "kundeservice" i support
> chatten.....

Fordi det er 2 forskellige funktioner. Kundeservice behandler ikke klager,
da
de ofte selv indgår i den.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S

Fra : GJ

Dato : 06-10-03 22:30

>Fordi det er 2 forskellige funktioner. Kundeservice behandler ikke klager,
>da
>de ofte selv indgår i den.

Ok tak for svaret.. det var bare fordi der blev skrevet man ikke kunne
sende mail fra et alm mail program jeg blev lidt nervøs...

Hvor længe går der normalt indne man får svar på en klage... ?
Sådan ca?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-10-03 23:05

GJ skrev:

>Ok tak for svaret.. det var bare fordi der blev skrevet man ikke kunne
>sende mail fra et alm mail program jeg blev lidt nervøs...

Det kan man selvfølgelig godt (sende en alm. mail). Supporten skal
blot "startes" via hjemmesiden (da de fleste svar findes her). Findes
løsningen ikke på hjemmesiden, så kan du udfylde en formular, som
ender som en mail hos en supporter. Denne supporter svarer dig via
mail, og denne mail kan du selvfølgelig svare på direkte i dit
mailprogram.

Det er en god idé at droppe en support@ - og i stedet bede folk bruge
hjemmeside, når man netop laver supportdelen på hjemmesiden så
omfattende som Telmore. Jeg er sikker på, at henvendelserne til
supporten er faldet markant siden Telmore lavede dette om, fordi folk
selv finder svaret på deres spørgsmål. Det går både hurtigere for
kunden, og Telmore sparer også tid, da de ikke skal sidde og ens mails
igen og igen.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens MC60 og C60 (samt M55, C55 og S55)...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-10-03 23:08

Jeg skrev:

> [...]
>selv finder svaret på deres spørgsmål. Det går både hurtigere for
>kunden, og Telmore sparer også tid, da de ikke skal sidde og ens mails

Jeg kan undre mig lidt over, at det er så "nemt" at komme til
chat-supporten. Burde den ikke være gemt lidt væk, så man skulle
igennem de samme sider, som man skal for at sende en mail. Ellers
kommer de der standard-spørgsmål (hvor folk ikke gider undersøge noget
som helst) vel alligevel? Men det kan være, at man ønsker at
chat-supporten skal afprøves (og tilpasses) i den store stil her i
starten?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-10-03 16:53

Hej

GJ <nospamming@zwallet.com> wrote:

>Øhh det håber jeg da ikke er rigtigt???? Igår fik jeg da oplyst at jeg
>skulle bruge klage@telmore.dk af Trine "kundeservice" i support
>chatten.....

Ok, jeg hentydede til kundesupport, de havde tidligere en email adresse
der hed: support@telmore.dk Men denne adresse findes ikke mere !.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"