Trap Danmark, bind 20, 24 og 25
Fra : Evan Agerbo

Dato : 04-10-03 14:17

Jeg har lige set i gul og gratis om en der sælger Trap Danmark i 5. udgave,
bind 20 for Skanderborg, bind 24 for Haderslev og bind 25 for Tønder.

Vedkommende har telefonnummer: 98 17 63 76

Om de er solgt ved jeg ikke.

--
VH Evan Agerbo

Denne email er tjekket for virus med norton

Fra : Kjeld Jakobsen

Dato : 04-10-03 18:21

"Evan Agerbo" <Agerbo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> VH Evan Agerbo
>
> Denne email er tjekket for virus med norton

Men også en pæn pris - 180 kr. pr.bind. Jeg fik nogle på biblioteket for 10.
kr. pr. stk.!

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 04-10-03 18:40

> Men også en pæn pris - 180 kr. pr.bind. Jeg fik nogle på biblioteket for
10.
> kr. pr. stk.!
-----
Efter min mening er 10 kroner usædvanligt billigt. - - - og Kr. 180,00 for
bind enkeltvis meget dyrt!

På mit bibliotek er man heller ikke grådig, men handelsprisen for et komplet
sæt handles sædvanligvis til meget højere priser.
Stand og årgang betyder meget:
Jeg har givet Kr. 500,00 for fjerde udgave i skind, og jeg er meget
tilfreds.

Hilsen Flemming.

Fra : Peter Ravn Rasmussen

Dato : 04-10-03 18:49

Kjeld Jakobsen wrote:

> Men også en pæn pris - 180 kr. pr.bind. Jeg fik nogle på biblioteket
> for 10. kr. pr. stk.!

Det lyder som om du og jeg har frekventeret det samme bibliotek. Jeg har
også givet 10 kr./bd. for en stor del af 5. udg. - mon du har fået de bind,
der undslap mig?

-Peter Ravn Rasmussen

Fra : Arne Feldborg

Dato : 06-10-03 07:52

"Evan Agerbo" <Agerbo@mail1.stofanet.dk> skrev Sat, 4 Oct 2003 15:16:57
+0200

>Jeg har lige set i gul og gratis om en der sælger Trap Danmark i 5. udgave,
>bind 20 for Skanderborg, bind 24 for Haderslev og bind 25 for Tønder.

http://www.antikvariat.net/ er der konstant enkelt bind til salg og
normalvis også også komplette udgaver.

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bølling herreder, kirkebøger Hammerum herred