ÅGE? hvad er det med skansen og Sussi & Le~
Fra : Rocknrolldetective

Dato : 04-10-03 13:52

Er der hold i rygterne?

Hvem skal løfte raven?

og hvor skal Sussi & Leo hen?

:)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-03 14:00

Rocknrolldetective <blodhunden@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f7ec25c$0$97187$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Er der hold i rygterne?
>
> Hvem skal løfte raven?
>
> og hvor skal Sussi & Leo hen?
>
> :)
___________

Det er som ikke noget som helst. De fortsætter på Skansen som de plejer. De
rejser bare ikke rundt med showet længere. Så deeetttt...

Hilsen Åge

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 04-10-03 15:17

On Sat, 4 Oct 2003 15:00:12 +0200, "Åge Halldorsson"
<a.halldorsson@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Det er som ikke noget som helst. De fortsætter på Skansen som de plejer. De
>rejser bare ikke rundt med showet længere. Så deeetttt...

Og det er vi mange der sætter pris på

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jesper Barrit

Dato : 04-10-03 16:59

Sussi og Leo stopper i Skagen

Den berømte duo Sussi og Leo stopper med at spille på Skansen i Skagen
lørdag den 18. oktober efter i 23 år at have underholdt både turister og
lokale aften efter aften.

"Jeg er rimelig sikker på, at vi ikke tegner en ny kontrakt. Til gengæld tør
jeg ikke sige, hvad det hele ender med. Vi har mange drømme og overvejelser
lige nu. Vi bliver snart 50, og på et tidspunkt overvejede vi helt at
stoppe. Men det tror jeg nu ikke, at det ender med," siger Leo til Nordjyske
Stiftstidende.

Parret overvejer at købe sit eget spillested og restaurant i Frederikshavn
eller Skagen, men der er også tilbud bl.a. fra Norge og Sverige, hvor duoen
fra Skagen er næsten lige så kendt som i Danmark. Også Spanien har vist
interesse for at få besøg af Sussi og Leo.

JP

Mvh Jesper

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 04-10-03 17:09

Damn håbede de stoppede

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-10-03 11:17

"Rocknrolldetective" <blodhunden@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Er der hold i rygterne?
>
> Hvem skal løfte raven?
>
> og hvor skal Sussi & Leo hen?
>
> :)

Sussi & Leo stopper på Skansen i Skagen, og har købt den gamle Restaurant
Ritz i Frederikshavn, som genåbnes, dog under det nye navn " Hos Sussi &
Leo "
Susshi & Albyl fortsætter dermed karrieren, med risiko for, hvis det går i
fisk, at blive til Flade Frederikshavnere.

M.V.H.....Benny..