Hvad gør man??
Fra : Michael Nielsen

Dato : 04-10-03 08:55

Som jeg tidligere har skrevet har jeg fået konstateret for lavt stofskifte.
Det lyder ikke særlig farligt eller noget, men da jeg kom hjem igår lå der
et brev fra sygehuset. Jeg skal have tjekket min nyrefunktion og størrelsen
på mit hjerte. Jeg har den sidste måned eller to haft en stikken i hjertet
der går ud i armen så man bliver jo lidt bekymret når man så skal
undersøges.
Nu har jeg ikke tænkt mig at tage sorgerne på forskud, men hvad gør jeg med
mine elskede dyr (Cheeta, Teddy og Kaninos) hvis jeg skal indlægges? Jeg får
nok ikke lov til at tage dem med. Jeg vrælede hele aftenen igår for hvad
fanden skal jeg gøre? Jeg tænker ikke på mig selv.
Jeg er sku lidt i vildrede her. PIV PIV

Knus Linda

Fra : goofy

Dato : 04-10-03 09:42

Hej Linda
> [...]
hvad
> fanden skal jeg gøre? Jeg tænker ikke på mig selv.
Som du skriver skal du ikke tage sorgerne på forskud, men det ville da
være rart at vide hvor i Danmark du bor, hvis en af os skulle hjælpe
dig, men har du ikke lidt venner eller familie der kan give dine katte
mad og rense kasser?

Steen

Fra : Dorthe Koch

Dato : 04-10-03 11:52

> være rart at vide hvor i Danmark du bor, hvis en af os skulle hjælpe
> dig, men har du ikke lidt venner eller familie der kan give dine katte
> mad og rense kasser?
>
> Steen

DITTO....her er en mere til
skatte-pasnings-omsorgs-nusnings-pleje-ordningen, såfremt du ikke bor
aaalt for langt væk. Og mon ikke der er flere, der ville give en pote,
HVIS det kommer til det.

Med venlig hilsen
Dorthe Koch
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Michael Nielsen

Dato : 05-10-03 08:51

Jeg bor 12 km syd for Århus. Min fars kæreste har tilbudt at bo her med min
halvsøster. Men jeg syntes måske ikke liiiige det er noget for hun kan ikke
så godt lide mine katte. Men okay, de vil da få mad og drikke hver dag,
problemet er nok mere deres toilet. Men nu må jeg jo se hvad de siger oppe
på det sygehus inden jeg får dårlige nerver over det med dyrene. Og tak for
hjælpen.

Knus Linda

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-03 11:52

Michael Nielsen skrev i news:3f7e7ce9$0$24647$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,:

Hej Linda (hmmm eller Michael ?)

> [...]
> eller to haft en stikken i hjertet der går ud i armen så man bliver
> jo lidt bekymret når man så skal undersøges.

Ja, for dælen. Hele verden "vælter" i så'n situation.

> Nu har jeg ikke tænkt mig at tage sorgerne på forskud, men hvad gør
> jeg med mine elskede dyr (Cheeta, Teddy og Kaninos) hvis jeg skal
> indlægges?

Jeg har været i samme situation flere gange, hvor både min datter
(første gang var hun 2 år) og mine katte skulle passes, et sygehus-
ophold som var planlagt til 2-3 uger kom til at tage 4 måneder mere.
Det var ikke fedt, at være indlagt i Kbh og have barn og missere
hjemme i Nordjylland. Senere har jeg været indlagt yderligere
4 gange, i kortere perioder (3-5 uger) og det var hver gang akut.

Min erfaring har været, at min omverden stod klar til at hjælpe
- det var blot at spørge. Jeg tror det ligger i vores danske mentalitet,
at vi er lidt tilbageholdende og ikke maser på med tilbud om hjælp,
når vi kan se "naboen" har det svært, men de fleste af os hjælper
gerne, hvis vi bliver spurgt.

Hvis du slet ikke kender nogen, som du synes du kan spørge,
så kontakt din dyrlæge, eller en lokal dyreværnsforening - nogen
kender måske en ældre person, eller en ung studerende, som
gerne vil hjælpe.

> Jeg er sku lidt i vildrede her. PIV PIV

Vi sender gode og trøstende tanker.
--
Mange hilsner
Lotte M

Fra : Nina El Falaki

Dato : 05-10-03 16:28

Hvis du melder dig ind i Hundejournalen, vil de tage sig af dyret, mens du
er indlagt

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats