Nikolaus wrote:
> næsten kun godt der bliver fortalt. Men jeg kan ikke tro, at der ikke
> er nogen der har haft negative oplevelser med dem.
Jeg kan da godt komme med et eksempel.
Basisbank er ikke god til opfølgende kundesupport såfremt det er et emne de
ikke har styr på. Jeg har i to tilfælde oplevet at de ikke anede hvad de
snakkede om, blev lovet opfølgning og hørte aldrig fra dem siden.
- Det ene var mht. en hastepengeoverførsel mens jeg stod i Wien. Det endte
med jeg måtte løse problemet på anden vis.
- Det andet var mht. deres IT-support. Deres logonsystem kræver en specifik
javaopsætning. Efter min sidste Windows opgradering fik jeg problemer med
logon. Først havde jeg anvendt deres kundesupportformular, og ventede en
måned hvor jeg ikke kunne benytte systemet, derefter ringede jeg til dem:
1) Det troede de ikke på i supporten
2) Han påstod jeg ikke var samarbejdsvillig når jeg ikke gjorde som der stod
på hjemmesiden (faktum var at jeg vidste betydeligt mere end ham om
computere, og for længst havde udtømt deres muligheder). Efter jeg en halv
time prøvede at overbevise ham om at jeg skulle tale med en IT-ekspert fik
jeg denne.
3) Han kunne heller ikke løse problemet men lovede at vende tilbage.
4) Har ikke hørt fra dem, men har selv løst problemet med meget besvær !
Men så længe man holder sig til de ting de kan finde ud af, så har jeg ingen
klager
--
Regards, yours truly madly
(-: Peter Thomsen
http://cccp.homepage.dk
CALM UNDER PRESSURE
Remove "NOSPAM_" if you want to mail me.