Hvor lærer man om køb af ejendom på tvangs~
Fra : Jakob Munck

Dato : 04-10-03 06:10

Jeg er interesseret i at sætte mig ind i, hvordan man køber fast ejendom på
tvangsauktion, og de muligheder og risici, der er i dette. Hvem kan henvise
til bøger eller websites, hvor jeg kan finde sådan information?

Er der kurser man kan gå på, for at lære mere om dette?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Gebbe

Dato : 04-10-03 14:23

se nærmere på www.tvangsauktioner.dk den har også et begynderafsnit

Fra : Jakob Munck

Dato : 04-10-03 18:13

> se nærmere på www.tvangsauktioner.dk den har også et begynderafsnit

Ja, men deres undervisningsmateriale får man kun, hvis man melder sig ind.
Og det vil jeg helst ikke.

Findes der ikke noget gratis materiale?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Du.nk.

Dato : 04-10-03 21:34

begynderafsnit

> Ja, men deres undervisningsmateriale får man kun, hvis man melder sig ind.
> Og det vil jeg helst ikke.

Melde sig ind i hvad ??? Læs dog købsvejledning og autionsbetingelser og du
er godt på vej.

Venlig hilsen
Dunk