SE T610 -> Text message software
Fra : Dennis Nielsen

Dato : 03-10-03 17:30

Hej i gruppen...

Nogen der har fundet noget software til pc, således man kan sende SMS via pc
og T610. Ericsson har ikke lavet noget endnu, så vidt jeg ved...

Anyone...?

Dennis

Fra : LA2

Dato : 03-10-03 20:08

"Dennis Nielsen" <DennerFJERNDETTE@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
pc
> og T610. Ericsson har ikke lavet noget endnu, så vidt jeg ved...

Jeg har fundet mPhone PC , fungere ok, men der er ikke danske tegn...

LA2

Fra : Per

Dato : 03-10-03 20:25

> Nogen der har fundet noget software til pc, således man kan sende SMS via
pc
> og T610. Ericsson har ikke lavet noget endnu, så vidt jeg ved...
>
> Anyone...?

Prøv FMA, den er lavet til t68i men virker nogenlunde til t610
http://sourceforge.net/projects/fma

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 03-10-03 20:31

Hmm... har været ved at kigge på alt synes jeg, men intet er vist optimalt.
Har nogen af jer kigget på mobileaction.com, det er sq et fedt program, men
kan ikke helt hitte ud af hvad det kræver....?

Nogen der vil være flinke at hjælpe...

Denner

Fra : BorreBoy

Dato : 03-10-03 22:42

> [...]
pc
> og T610. Ericsson har ikke lavet noget endnu, så vidt jeg ved...

Med Logitechs kommende BlueTooth Hub kan det lade sig gøre:
http://www.logitech.com/index.cfm?countryid=4&languageid=15&page=products/features/cordlesstopics&CRID=1844&parentCRID=272&contentID=7241