Kalksamling i sene i skulderen; hvad gør v~
Fra : Henrik Andersen

Dato : 03-10-03 15:37

Hej!!!

Min Kvinde har en kalksamling i senen i skulderen,
(den man bruger til at løfte armen med)
hvad gør vi for at undgå operation???

Det der er prøvet indtil nu er 3 X blokader med binyre-barkhormon,
det virker på 1 ud af tre, og hun var ikke en af dem....

Nu er det blevet værre, og hun overvejer operation, men syns lige
vi vil høre om der er andre der har gode erfaringer med andet
end de to ovennævnte metoder....
Eks, har en operation negetive konsekvenser....

Det er vigtigt for det er højre arm som hun bruger hele tiden....

Alt hjælp vil være VIRKELIGT værdsat!!!!

Mvh Henrik

Fra : Henrik Andersen

Dato : 04-10-03 13:44

P.S. Der er en middag for to på Jensen's Bøfhus efter dit valg
på højkant hvis du har et forslag der VIRKER!!!

Mvh Henrik

Fra : Erna Andersen

Dato : 04-10-03 20:56

DU skrev

> Min Kvinde har en kalksamling i senen i skulderen,
> (den man bruger til at løfte armen med)
> hvad gør vi for at undgå operation???

Den eneste erfaring jeg har, er en veninde som blev opereret for 15 år siden
med godt resultat, men sygehusvæsenet er immervæk et andet nu. Så jeg
forstår jer godt.

Jeg har selv haft sene og ledproblemer som er blevet løst ved at jeg har
taget en stor dosis fiskeolie dagligt over mange måneder, samtidig med blid
motion og varme. Det er en meget langsommelig mirakelkur. Og jeg ved ikke om
den virker på kalksamlinger.

KH Rna