Minutpriserne på helligdage
Fra : dion

Dato : 10-04-01 20:23

Der var engang hvor man hos TDC tog hverdagstaksten på helligdage, som ikke
var en søndag.

Nu er jeg hos get2net, men stadig kan jeg ikke finde skriftig information om
hvad der sker på helligdage.
Jeg kunne selvfølgelig ringe til telefonsupport, men efter en del dårlige
erfaringer fra den kant...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-04-01 22:21

Tue, 10 Apr 2001 21:23:11 +0200, skrev "dion" <NOSPAMdion@dk2net.dk>:

> [...]
>var en søndag.
>
>Nu er jeg hos get2net, men stadig kan jeg ikke finde skriftig information om

Svaret står i de papirer, som du fik, da du oprettede abonnementet,
men burde også stå på deres hjemmeside, men gør ikke det sidste.

>Jeg kunne selvfølgelig ringe til telefonsupport, men efter en del dårlige
>erfaringer fra den kant...

Så find en anden udbyder, hvis du er træt af dem.

Det skulle være søndagstakst også på helligdage.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : dion

Dato : 11-04-01 19:38

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> men burde også stå på deres hjemmeside,
Hvis du er sikker på at svaret står i de papirer som jeg fik er det nok mig
der fejler noget alvorligt. Jeg har læst papirerne forfra og bagfra 3 gange:
jeg kan ikke se noget om helligdage. der står kun Søndag så vidt jeg kan se.

> Så find en anden udbyder, hvis du er træt af dem.

Jeg er ikke træt af get2net. Efter 3 års erfaring med mange forskellige
udbydere tror jeg jeg kan anbefale dem ti erfarne brugere. Bortset fra deres
telefonsupport. De svar som jeg har fået derfra får mig til at tro at de
mennesker som passer telefonen ikke ved nogetsom helst om get2net. Men søde
og rare er de.

> Det skulle være søndagstakst også på helligdage.
Det håber jeg endnu.....

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-04-01 20:23

Wed, 11 Apr 2001 20:38:22 +0200, skrev "dion" <NOSPAMdion@dk2net.dk>:

> [...]
>jeg kan ikke se noget om helligdage. der står kun Søndag så vidt jeg kan se.

Det kan jo godt være, at de har lavet om på de papirer, hvis det er
lang tid siden du tilmeldte dig, jeg har først gjort det for en måneds
tid siden.

Men i dem jeg fik står det tydeligt søndage og helligdage med samme
pris.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Bigfoot

Dato : 12-04-01 06:52

> [...]
| tid siden.
|
| Men i dem jeg fik står det tydeligt søndage og helligdage med samme

Samme her.Prøv at kigge på www.1001.dk
her taksterne.
Vh Bigfoot